  • 1. Data: 2012-03-27 07:00:31
    Temat: Znów BMW
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://www.sfora.pl/Milion-aut-moze-sie-zapalic-Wiel
    ka-wpadka-Niemcow-a41876

    http://tiny.pl/hpwqs

    Czy to prawda, czy jakaś ściema. Ja nie słyszałem nigdy o jakimś
    samozapłonie w BMW.

  • 2. Data: 2012-03-27 09:05:48
    Temat: Re: Znów BMW
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.03.2012 07:00, megrims pisze:
    > Ja nie słyszałem nigdy o jakimś
    > samozapłonie w BMW.

    A dzidek?! :)

  • 3. Data: 2012-03-27 22:21:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-27 09:05, neoniusz pisze:

    > A dzidek?! :)

    Zadzwoniłem do ASO. Podałem VIN. Potwierdzili wymianę.
    Termin na maj :D

  • 4. Data: 2012-03-27 23:28:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Mar 2012 07:00:31 +0200, megrims napisał(a):
    > http://www.sfora.pl/Milion-aut-moze-sie-zapalic-Wiel
    ka-wpadka-Niemcow-a41876

    > Czy to prawda, czy jakaś ściema. Ja nie słyszałem nigdy o jakimś
    > samozapłonie w BMW.

    bo mieszkasz w kraju i unii gdzie sie nie dba o obywateli.

    http://www-odi.nhtsa.dot.gov/cars/problems/recalls/r
    ecallmonthlyreports.cfm

    i mozesz sobie jeszcze przeszukac po BMW.

    Regula do niedawna byla prosta - im wiecej samochodow dotknietych, tym tak
    naprawde mniej grozne. Zdazyli wyprodukowac milion, a przytrafilo sie
    jednej czy dwom osobom.

    J.

  • 5. Data: 2012-03-28 07:01:39
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-27 23:28, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Regula do niedawna byla prosta - im wiecej samochodow dotknietych, tym tak
    > naprawde mniej grozne. Zdazyli wyprodukowac milion, a przytrafilo sie

    Mnie się kiedyś w W210 z 1996 roku kilkanaście razy zdarzyło,
    że blokował mi się pedał gazu. Parę razy się lekko posrałem
    ze strachu, bo przy E420 to z takim czymś nie ma żartów.
    Jak nagle auto zaczyna samo przyśpieszać. Że nikomu nie
    wjechałem w tył, to cud.

    A nigdy nie słyszałem o żadnych akcjach technicznych w MB.
    IMO to było groźne.

  • 6. Data: 2012-03-28 08:34:45
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.03.2012 23:28, J.F. pisze:

    > bo mieszkasz w kraju i unii gdzie sie nie dba o obywateli.
    >
    > http://www-odi.nhtsa.dot.gov/cars/problems/recalls/r
    ecallmonthlyreports.cfm

    http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?tag=samoch
    ody

  • 7. Data: 2012-03-28 09:14:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 08:34:45 +0200, neoniusz napisał(a):
    ecallmonthlyreports.cfm

    > http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?tag=samoch
    ody

    Widac ruszylo, bo jak ostatnio patrzylem to cos mi sie ilosci nie zgadzaly
    - jesli w USA jest tego pelno, to i w Europie powinno byc pelno.

    P.S.jest i BMW
    http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=31
    31&news_page=1

    J.

  • 8. Data: 2012-03-28 09:46:43
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.03.2012 09:14, J.F. pisze:

    ody

    > Widac ruszylo, bo jak ostatnio patrzylem to cos mi sie ilosci nie zgadzaly
    > - jesli w USA jest tego pelno, to i w Europie powinno byc pelno.

    To jest wlasnie ciekawa sprawa. Bo np. do mojego modelu auta w Polsce
    jest kilka zgloszen (pasy bezpieczenstwa, pompa hamulcowa) ktorych nie
    ma w USA - ale to byly tylko najpierwsze modele wyprodukowane w 2005
    roku (pewnie z polskiej dystrybucji, bo na to wskazuja numery VIN). Za
    to w USA jest tez jedno, ktorego nie ma w Polsce - slynny pedal
    entrapment - problem z dywanikiem pod pedalem gazu. Ale dealerzy tutaj
    respektuja takze tamte zgloszenia.

    Co jeszcze jest fajne w USA, to do wiekszosci problemow jest po
    kilkadziesiat plikow PDF z roznymi informacjami - np. harmonogramem
    wysylania powiadomien, raportami a nawet szczegolowymi instrukcjami dla
    dealerow jak naprawic problem.

    np. tutaj:

    http://www-odi.nhtsa.dot.gov/acms/cs/documentList.xh
    tml?docId=09V020&docType=RCL

    "Remedy Instructions and TSB"

  • 9. Data: 2012-03-28 14:57:56
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    >>> http://www.sfora.pl/Milion-aut-moze-sie-zapalic-Wiel
    ka-wpadka-Niemcow-a41876

    Ja widziałem "3" która po wypadku zapaliła się w bagażniku. Ładunek który
    odcina kabel + przy aku spowodował zapalenie gazów wydzielanych przy
    ładowaniu. Pożar niewielki bo ugaszony gaśnicą ale gdyby nie było dostępu do
    bagażnika bo by był np. zakleszczony pewnie spaliłby się samochód.