  • 1. Data: 2010-02-19 08:48:06
    Temat: Oferta Play Online na kartę z modemem - pytania
    Od: Irk <j...@w...pl>

    Witam,
    Mam kilka pytań o ofertę Play Online z modemem na kartę za 129 zł,
    na które nie znajduję odpowiedzi na stronie www (może tylko źle
    szukam):
    http://www.playmobile.pl/pl/internet/promocje/Zestaw
    -Play-Online-na-karte/index.html
    1. czy modem na simloka
    2. jaka jest prędkość transferu danych (w obie strony) w tym wypadku
    3. czy starter w tej ofercie ma jakoś datę ważności aktywacji np. do
    końca 2010r
    4. czy po aktywacji startera ma on jakiś okres ważności połączeń
    internetowych, jeżeli tak to jaki?
    5. czy po takim okresie końca ważności połączeń internetowych jest
    jakiś czas w którym trzeba doładować konto aby nie stracić w ogóle
    jego aktywności tzn. wykorzystuję 1GB i wkładam starter do szuflady i
    wyjmuję go np. za rok i...
    6. czy taki starter ma też możliwość wykonywania z niego zwykłych
    połączeń telefonicznych
    7. czy taki startem można włożyć do telefonu (np. Nokia E51) i używać
    go jak modem

  • 2. Data: 2010-02-19 10:15:12
    Temat: Re: Oferta Play Online na kartę z modemem - pytania
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Irk" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    Witam,
    Mam kilka pytań o ofertę Play Online z modemem na kartę za 129 zł,
    na które nie znajduję odpowiedzi na stronie www (może tylko źle
    szukam):

    Wszystkie te pytania sa malo istotne wobec kwestii takiej, czy jeszcze jst
    szansa na zakup tych modemow.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-02-20 13:28:16
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 19 Lut, 11:15, "SDD" <s...@t...pl> wrote:

    > Wszystkie te pytania sa malo istotne wobec kwestii takiej, czy jeszcze jst
    > szansa na zakup tych modemow.

    Dowiadywałem się, u mnie jest jeszcze wiele szt. do kupienia, więc...