  • 1. Data: 2010-01-13 22:26:48
    Temat: Czy cos wiadomo o ekranach dotykowych?
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Witam
    Windows 7 podobno natywnie obsluguje ekrany dotykowe. Przypuszczam, ze
    za jakis czas wykorzystaja ta funkcje producenci paneli.
    Zamierzam kupic dwa panele, razem ok 4k pojdzie. Posluza mi pewnie kilka
    lat. Moze zapoznaliscie sie z informacjami na temat upowrzechnienia sie
    ekranow z wastwa dotykowa. Moze warto troche poczekac....?
    Zdrowko.....Rafal

  • 2. Data: 2010-01-13 22:42:25
    Temat: Re: Czy cos wiadomo o ekranach dotykowych?
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Poki co wyglada to jeszcze na bajer, ael mysle, ze szybko moga ten
    ficzer zaadaptowac do obslugi na przyklad aplikacje 3d

    http://www.cdaction.pl/news-7225/multitouch-w-window
    s-7-wideo.html

  • 3. Data: 2010-01-13 22:52:05
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Uzytkownik "raviz" <r...@v...pl> napisal w wiadomosci
    > Poki co wyglada to jeszcze na bajer, ael mysle, ze szybko moga ten ficzer
    > zaadaptowac do obslugi na przyklad aplikacje 3d

    W domu moze bajer ale np. w przemysle i handlu uzywany od kilku lat.

    --
    marfi

  • 4. Data: 2010-01-13 22:56:55
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-13 23:26, Użytkownik raviz napisał:
> [...]
    > lat. Moze zapoznaliscie sie z informacjami na temat upowrzechnienia sie
    > ekranow z wastwa dotykowa. Moze warto troche poczekac....?

    Warto poczekać np. z powodu cen.
    Nie warto też siedzieć tak blisko ekranu aby bardziej opłacalne /
    wygodne było macanie po nim łapką zamiast zabawy myszką.
    Powyższe nie dotyczy tabletów 10-12 cali do specyficznych
    zastosowań.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-01-14 00:12:16
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-01-2010 o 23:42:25 raviz <r...@v...pl> napisał(a):

    > Poki co wyglada to jeszcze na bajer, ael mysle, ze szybko moga ten
    > ficzer zaadaptowac do obslugi na przyklad aplikacje 3d
    >

    > http://www.cdaction.pl/news-7225/multitouch-w-window
    s-7-wideo.html

    Tylko żeby reakcja była o wiele szybsza to to by było ok.

    BTW.
    Ale to kilkugodzinnym obcowaniu z kompem to człowiek przecież tak się
    namacha, lepiej jak łopatą.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2010-01-14 02:31:28
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 13 Jan 2010 23:26:48 +0100, raviz <r...@v...pl> wrote:

> [...]
    >lat. Moze zapoznaliscie sie z informacjami na temat upowrzechnienia sie
    >ekranow z wastwa dotykowa. Moze warto troche poczekac....?

    zalezy co robisz, do czego te panele maja byc uzyte. <rs>

  • 7. Data: 2010-01-14 06:21:56
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    raviz wrote:
    > Moze zapoznaliscie sie z informacjami na temat upowrzechnienia sie
    > ekranow z wastwa dotykowa. Moze warto troche poczekac....?
    > Zdrowko.....Rafal

    Potrzeujesz tego w konkretnym celu, innym od "codzienne uzywanie PC", czy
    to ma byc bajer? Jesli to ostatnie, to... zobacz, jak upierdliwa potrafi
    byc na dluzsza mete obsluga byle komorki z dotykowym ekranem i pomysl, jak
    na dluzsza mete "zmeczy" Cie taki PC. Mozna tego uzywac od swieta, ale
    wowczas nie widze sensu by przeplacac, ograniczac sie do tych kilku modeli
    i poswiecac jakosc obrazu (w koncu to dodatkowe warstwy tworzywa i innej
    chemii przed LCD...).

    --
    KILu

  • 8. Data: 2010-01-14 11:05:08
    Od: raviz <r...@v...pl>

    > Warto poczekać np. z powodu cen.

    Masz na mysli stopniowy spadek cen, ktory caly czas ma miejsce czy tez
    cos bardziej znaczacego, np wprowadzenie nowej technologi?

  • 9. Data: 2010-01-14 11:06:10
    Od: raviz <r...@v...pl>

> [...]
    > tych kilku modeli i poswiecac jakosc obrazu (w koncu to dodatkowe
    > warstwy tworzywa i innej chemii przed LCD...).

    W 85% ekrany bylyby uzywane do pracy z grafika 3D i 2D, reszta to
    szeroko rozumiana rozrywka i multimedia.

  • 10. Data: 2010-01-14 11:24:02
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 14 Sty, 12:06, raviz <r...@v...pl> wrote:

    > W 85% ekrany bylyby uzywane do pracy z grafika 3D i 2D, reszta to
    > szeroko rozumiana rozrywka i multimedia.

    Na ergonomie sterownia komputerem przez dotyk ma wpływ wielkość ekranu
    - maksymalna wielkość 15", specyfika zastosowania zmusza Ciebie do
    męczącej pracy ręki przy wielokrotnym powtarzaniu czynności. Po
    kilkunastokrotnej pracy z takim ekranem dojdziesz do wniosku., że jest
    to tobie wogule nie potrzebne.