  • 11. Data: 2011-09-05 15:34:36
    Temat: Re: Czy brać Audi A4 1.9 TDI 90KM?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/09/2011 18:42, Kuba (aka cita) wrote:

    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ps. żeby nie był, ze nie wiem o czym mówie - obecnie jeżdze A4 1,9TDI
    > 110KM AFN 1997

    A ja A4 quattro sport 1.8t 2000r. Fajne auto, ale ni to sportowe, ni to
    wygodne, miejsca na nogi pasażer ma mniej niż w Imprezie, a ja mimo że
    do wysokich nie należę, dalej miałem do sufitu w MX-6 niż w tym Audi..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 12. Data: 2011-09-05 15:36:26
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/09/2011 20:37, Kuba (aka cita) wrote:

> [...]
    > Fakt, w niektórych autach wycina sie sciane grodziową, ale tylko w
    > niektórych. Poza tym - naprawa blacharska (np. powypadkowa) jeśli
    > zrobiona jest dobrze, to możliwa jest wymiana dachu (można kupić w ASO),
    > całych boczków, pasów przednich, podłużnic itd - wszystkie częsci
    > dostępne w ASO. Przy odpowiedniej technologii wykonania - naprawa jest ok.
    >
    > Pytanie jest - czy komuś sie chciało zrobić to jak trzeba (w przypadku
    > BMW wymiana np. kielicha to, prócz kielicha kupno nitów stalowych po 5
    > zł/sz i kleju do karoserii za ok 750 zł za 120ml) ..

    W samochodzie z 1997 jedyna opłacalna metoda naprawy to klejem do
    papieru z biedronki niestety..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 13. Data: 2011-09-05 19:00:41
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > A ja A4 quattro sport 1.8t 2000r. Fajne auto, ale ni to sportowe, ni to
    > wygodne, miejsca na nogi pasażer ma mniej niż w Imprezie, a ja mimo że do
    > wysokich nie należę, dalej miałem do sufitu w MX-6 niż w tym Audi..

    mam 180cm wzrostu i waże ok 93kg.
    W aucie nie jest mi ciasno, do sufitu mam daleko, mimo, ze nie mam siedzenia
    w dolnej pozycji.

    Owszem audi nie jest mistrzem przestrzeni - ale dalej uważam, ze
    przesadzacie.

    ps. i nie jestem jakimś obroncą tego samochodu, po prostu w tej chwili nim
    jeżdze, zrobilem jakies 10tys km i póki co nie odczuwam żadnych
    niepokojących wyżej opisanych objawów

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 14. Data: 2011-09-06 14:33:38
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    W dniu 2011-09-05 14:03, bratPit[pr] pisze:

    > na pewno?
    > bo ZTCMW to akurat przekładka A4 to jak klocki lego, przekładka zaślepki
    > ściany grodziowej, włożenie przekładni, deski, odwrócenie wiązki i już
    > masz wersję kontynentalną, właśnie A4 to byłoby jedyne znane mi (może są
    > jeszcze jakieś?) auto które można spokojnie brać do przekładki,
    >
    > brat
    + sterowanie szybami,
    + przekładka ręcznego (chyba że jest symetryczny)
    + pedały,
    + osłonki przeciwsłoneczne,
    + lusterka,
    + reflektory,
    + fotele (chyba że sa takie same),
    + linka maski
    coś jeszcze pominąłem?
    chyba tak:
    http://angliki.info/content/lista-czesci-audi-a4-246
    /

  • 15. Data: 2011-09-06 14:48:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 5 Sep 2011 14:03:45 +0200, bratPit[pr] napisał(a):

> [...]
    > wersję kontynentalną, właśnie A4 to byłoby jedyne znane mi (może są jeszcze
    > jakieś?) auto które można spokojnie brać do przekładki,

    Są.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 16. Data: 2011-09-07 11:24:02
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > + sterowanie szybami,

    > coś jeszcze pominąłem?
    > chyba tak:
    > http://angliki.info/content/lista-czesci-audi-a4-246
    /

    oczywiście, że części jest więcej, chodziło mi głównie o to, że nie ma
    żadnej "metaloplastyki" i naruszania konstrukcji pojazdu,
    dlatego uważam, że jeżeli się o tym fakcie wie, to można rozważać zakup
    przekładanego anglika z grupy VW,

    brat