  • 31. Data: 2018-09-04 22:20:51
    Temat: Re: Czy alufelgi od 2000 Audi A6 podejdą do 2004 Passata V6?
    Od: z...@g...com

    W dniu wtorek, 4 września 2018 22:16:53 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Ten fragment brzmi najlepiej :-D
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Mateusz Bogusz

    Mateusz, dla mnie auto to tylko narzędzie. Prestiżu nie da się kupić, więc się nie
    wysilam.

  • 32. Data: 2018-09-04 22:24:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-09-04 o 16:03, z...@g...com pisze:
    > Ciekawe jak to wygląda na przykład w bogatej Francji.

    Podobnie.
    Chyba ze sprawdzisz parking pod bogatą rezydencją.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2018-09-04 22:38:16
    Od: z...@g...com

    W dniu wtorek, 4 września 2018 22:24:08 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Podobnie.
    > Chyba ze sprawdzisz parking pod bogatą rezydencją.
    >

    > Pozdrawiam

    To tak jak w Top Gear. Opowiadali o autach za milion funtów, a i tak wszyscy goście u
    nich jeździli jakimś Lanosem. Ocenianie ludzi przez pryzmat auta jakim jeżdzi jest z
    jednej strony śmieszne, ale z drugiej nie da się ukryć, że takie pozycjonowanie i
    kupowanie sobie prestiżu działa i ma się dobrze. Podobnie jest z pozostałymi
    wyznacznikami statusu społecznego. Dom, ubiór, praca, władza, hoby, kochanka... To
    wszystko ma określić pozycję faceta. Dlatego może lepiej mieć babskie spojrzenie na
    auta. Wtedy będzie lepiej widoczna ich przydatność do jazdy, a cyferki nie będą
    mieszać w głowie.

  • 34. Data: 2018-09-05 08:56:46
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-04 o 22:38, z...@g...com pisze:

> [...]
    auta. Wtedy będzie lepiej widoczna ich przydatność do jazdy, a cyferki nie będą

    Wiesz 20letni okular to akurat prestiż że jasny gwint. Mnie bardziej
    śmieszą nowe leasingowe octavie, passaty, kie, hundaje itp nowe laleczki
    z mocarnymi 1.4 lub o zgrozo 1.2 z odłączanymi cylindrami pod maska i
    widok jak wyprzedzają a raczej probują wyprzedzac a na stacji okazuje
    się że 100km kosztuje nas dokładnie tyle samo ;)
    Więc możesz tam sobie myśleć co chcesz ale szczerze mam w dupie te
    wynalazki o pojemności mniejszej niż dobry czajnik.

    Lewis

  • 35. Data: 2018-09-05 09:22:35
    Od: z...@g...com

    Znajomy wziął nowego Smarta z wypożyczalni. Przejechał 300 km i musiał dotankować 20
    litrów. Słaby silnik i strach wyprzedzać bo stabilność auta też kiepska. A co do
    okularnika to zadaje szyku i małolaty nie wnikają że auto ma dwadzieścia lat. Na
    szczęście gusty się zmieniają. U mnie na wsi teraz na topie jest Audi. Golf i Passat
    już się opatrzyły. Poza tym po przejechaniu pół miliona kilometrów bez serwisu
    zaczynają się psuć, a kogo stać teraz na remont auta. Nie ma już prostych samochodów
    które łatwo dały się naprawiać. Rozmawiałem niedawno z taksówkarzem w Maroku ile
    przejeżdżają u nich beczki. Powiedział że jakieś trzy miliony km, ale silnik trzeba
    remontować lub wymieniać w tym czasie :)

  • 36. Data: 2018-09-05 15:20:09
    Od: <2...@5...152009.invalid> (Tom N)

    Mateusz Bogusz w

    > 4) W mojej wsi jest mechanika "aut amerykańskich", same V6 i V8 stoją
    > ciągle na placu

    To jest raczej kiepska rekomendacja ;P

    --
    'Tom N'

  • 37. Data: 2018-09-05 16:28:40
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-05 o 09:22, z...@g...com pisze:
> [...]
    przejeżdżają u nich beczki. Powiedział że jakieś trzy miliony km, ale silnik trzeba
    remontować lub wymieniać w tym czasie :)

    Jako iż na co dzień zajmuję się samochodami mogę stwierdzić że nieraz
    stosunkowo młode 5-6lat samochody są bardziej zaniedbane niż
    nastoletnie... O czym to świadczy? Że kogoś nie stać, no skoro kupił wóz
    w salonie to chyba nie...
    Okular wcale nie zadaje szyku, wygląda paskudnie ale że jest to już
    20letni samochód a za kolejne 5 reszta która jeszcze jeździ, zgnije i
    złamie się na pół to może będzie coś warty ;)

    Lewis

  • 38. Data: 2018-09-05 20:54:26
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-09-05 o 09:22, z...@g...com pisze:
    > Znajomy wziął nowego Smarta z wypożyczalni. Przejechał 300 km i musiał dotankować
    20 litrów. Słaby silnik i strach wyprzedzać bo stabilność auta też kiepska.

    100-konny Brabus?

  • 39. Data: 2018-09-05 21:05:39
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 05 Sep 2018 00:22:35 -0700, zbigniewgotkiewicz wrote:
    > Znajomy wziął nowego Smarta z wypożyczalni. Przejechał 300 km i musiał
    > dotankować 20 litrów.

    Wychodzi 6.6l/100. Dość typowo. Miałem dwa Smarty, i w obu spalanie
    wyglądało b. podobnie: między 6 a 7l na 100 km (przy jeździe wyłącznie
    miejskiej bliżej 7, a na trasie bliżej 6).

    Mateusz

  • 40. Data: 2018-09-05 21:15:26
    Od: z...@g...com

    Gdyby miał sto koni to podczas wyprzedzania byłoby jedynie trzeba się bać wywrotki,
    bo przyspieszenia by nie brakowało :)