  • 41. Data: 2013-03-29 15:58:54
    Temat: Re: Czy "Smartfon" musi znaczyć złodziej?
    Od: "Ktos" <k...@n...com>

    W 'blokadach' w panelu obsługi Orange masz coś takiego:
    Blokada dostępu do serwisów premium

    Blokada całkowita powodująca całkowity brak możliwości korzystania z
    internetu dla Klientów prepaid

    Wystarczy włączyć i masz spokój, telefon nie zeżre Ci nawet złotówki, choćby
    się zes**ł albo był gejfonem :-)

  • 42. Data: 2013-03-30 12:23:12
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    "Kamil" <n...@g...com> wrote:

    > Jesteś głupcem.

    Dlaczego piszac do samego siebie, podczepiasz sie pod moja wypowiedz?

    > Te "kradzione" środki telefon wpłaca na swoje konto?

    Nacpales sie? Mnie Orange nic nie kradnie.

  • 43. Data: 2013-03-30 12:41:25
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-29 15:58, Ktos pisze:
> [...]
    > internetu dla Klientów prepaid
    >
    > Wystarczy włączyć i masz spokój, telefon nie zeżre Ci nawet złotówki, choćby

    Super opcja w mojej sytuacji, ale czy mógłbyś napisać gdzie taką
    operacje można przeprowadzić? Bo ja takiej opcji nie widzę ani w
    telefonie, ani na stronie www.Orange. pl.

  • 44. Data: 2013-03-30 12:42:43
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-29 12:30, Chris pisze:
> [...]
    >
    > A my jesteśmy wróżkami i wiemy jaki masz telefon, jakie masz
    > zainstalowane aplikacje, co masz włączone a co nie ... to są
    > podstawowe dane żeby cokolwiek zrobić bo może się okazać że masz jakąć
    > lewą apkę która omija zabezpieczenia i nabija transfer albo czy jakaś
    > paka nie ma ukrytego przełącznika on/off dla transferu gdzieś w
    > głębokich odchłaniach ustawień.dla tego warto najpierw poczytać np.
    > w/w fora (XDA jest największym zbiorem informacji na świecie o
    > androidzie), nasza krajowa wersja też nie jest najgorsza ale nie na

    Po prostu chciałem usłyszeć Wasze doświadczenia w rozwiązywaniu takiego
    problemu. Typ telefonu w moim odczuciu nie miał nic do rzeczy, bo to
    chyba jednak sprawka nie urządzenia a systemu, który sprawia że telefon
    łączy się z netem bez wiedzy użytkownika, a więc nie widziałem powodu
    żeby wdawać się aż w takie szczegóły jak marka czy model aparatu.

  • 45. Data: 2013-03-30 12:43:54
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-29 14:35, krzysztofsf pisze:

    > widocznie operator narzucil te opcje zainstalownym aplikacjom..
    >
    > sprawdz moze
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=msd.n2
    g.n3g&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm1zZ
    C5uMmcubjNnIl0.

    > co sie dzieje.

    Mam już zainstalowany tego typu program - "My Data Manager", no i
    niestety (albo stety;-) ) jak go zainstalowałem to w telefonie z konta
    nie ubył w sposób niekontrolowany ani jeden grosz... Tak że nie mogę na
    razie ocenić jego przydatności.

  • 46. Data: 2013-03-30 12:44:49
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-29 14:49, Chris pisze:

    > Nowy Android ma coś takiego wbudowane i można tam wyłączyć transfer
    > danych.
    > http://img12.imageshack.us/img12/2854/screenshot2013
    032914430.png

    Tak ma, ale w moim wypadku jest to blokada transferu na obydwu kartach,
    a ten telefon kupiłem przede wszystkim ze względu na możliwość obsługi
    Aero2. Ewidentnie potrzebuję tylko zablokować dokładnie APN Internet, na
    karcie Orange.

  • 47. Data: 2013-03-30 14:25:56
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

    > Może to pozwoli wytropić złodzieja. Pytanie
    > tylko, gdyby już został wykryty to co z nim zrobić jak okaże się jakimś
    > elementem systemu?

    Zadaj sobie podstawowe pytanie. Cui bono? Czy Ty rozumiesz słowo pisane?
    Środki parują z Twojego konta w powietrze. Do kogoś trafiają.

    pzdr

  • 48. Data: 2013-03-30 14:25:56
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Trybun <i...@y...com> wrote:

> [...]
    > Aero2. Ewidentnie potrzebuję tylko zablokować dokładnie APN Internet, na karcie

    A nie jest tak, że w telefonie wyznaczasz kartę główną do połączeń
    voice/data/sms? I ze to może być dowolna karta?

  • 49. Data: 2013-03-30 14:27:24
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

    > ja takiej opcji nie widzę ani w
    > telefonie, ani na stronie www.Orange. pl.

    Czego chcesz od Orange? Przecież to telefon kradnie :)

    Pzdr

  • 50. Data: 2013-03-30 15:37:54
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-30 14:25, Maciej Bebenek pisze:

    Orange.
    > A nie jest tak, że w telefonie wyznaczasz kartę główną do połączeń
    > voice/data/sms? I ze to może być dowolna karta?

    Jest tak, dane mam ustawione na sim nr1 czyli w moim wypadku Aero2, a
    głos i sms na kartę nr 2, czyli Orange. Jednak w jakiś zadziwiający
    sposób jakis procent tych danych jest jednak przesyłany przez sim nr 2
    (Orange) i stąd te niezamierzane ubytki złotówek z konta.