  • 11. Data: 2013-04-18 21:34:25
    Temat: Re: Czujniki parkowania przód
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    > Prawie dobrze.
    > http://www.youtube.com/watch?v=aNi17YLnZpg

    Nie, nie
    to jest auto z 2010+ a ja bardziej mówię o takich 10 lat starszych :)

    VW Phaeton 2001+: http://www.youtube.com/watch?v=RZm_oNBkMPY
    Renault Vel Satis 2001+
    BMW 7 Series E65 2001+
    Mercedes S W220 1998+

    Generalnie o takie radary z końca lat 90':
    http://tablica.pl/oferta/radar-odleglosci-distronic-
    aktywny-acc-renault-vel-satis-tempomat-CID5-ID2AbtB.
    html

    To co volvo pokazało w 2010 to chyba miało jeszcze kamery,
    lexusy miały lasery, lidary itp...

  • 12. Data: 2013-04-19 09:08:40
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Znaczy w jaki sposób by się zorientował?
    > To ich tłumaczenie to z tych głupszych raczej.

    Zgadzam się :) Ale postaw się w roli takiego PR-owca, wiesz że Twoja firma
    dała dupy, ale musisz coś powiedzieć... :)

    http://motogof.tumblr.com/