  • 11. Data: 2023-01-01 11:13:23
    Temat: Re: Czujnik temperatury PT100/1000
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 31 Dec 2022 08:10:35 -0800 (PST), pytający wrote:
    > Od jednego producenta przemysłowych czujników temperatury opartych na PT100
    słyszałem, że przeszli na czujniki PT100 z napylaną platyną, ponieważ czujniki z
    platyną w postaci drucika potrafiły dostawać przerwy lub w inny sposób zafałszowywać
    pomiary.

    Hm, a nie odwrotnie?
    Przeszli na napylane, bo tansze, ale potrafia im sie cuda zdarzyc?

    Chociaz ... napylane rezystory metalowe sa od dawna w uzyciu, i raczej
    dobre sa.

    > Poniżej przykład PT100 z drucikiem platynowym:
    > https://www.sklep.monster.pl/czujnik-temp-pt-100-3x6
    mm-50-500-c,4,41648,29806

    J.