  • 11. Data: 2012-09-11 14:44:06
    Temat: Re: Czesciowa wymiana przewodow paliwowych?
    Od: tÎż

    Darian wrote:

    > Myslalem, ze to bak z paliwem
    > przerdzewial ..

    Co to za auto? Pełnoletni Polonez od RuMuna? W normalnych autach bak
    praktycznie nie ma szans przerdzewieć...

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 12. Data: 2012-09-11 14:48:58
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-09-11 12:28, Michoo pisze:

    > I ile takiej jazdy wytrzymasz psychicznie?

    Powiedzmy że z godzinę, może dwie. To chyba jasne że nie gdzieś daleko.

  • 13. Data: 2012-09-11 14:58:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t?" napisał w

    >Co to za auto? Pełnoletni Polonez od RuMuna? W normalnych autach bak
    >praktycznie nie ma szans przerdzewieć...

    Jak patrzysz na nowszego forda, to nie masz takiej opinii :-)

    J.

  • 14. Data: 2012-09-11 15:15:44
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 10 Sep 2012 22:35:17 +0200, Darian napisał(a):

    > Mam pytania:
    > czy tak sie wymienia przewody paliwowe

    Nie

    > co powinien byl zrobic mechanik aby zabezpieczyc sie przed ewentualnoscia
    > puszczenia zaciskow i wylewaniem paliwa (podczas uruchamiania silnika paliwo
    > wylewalo sie pod cisnieniem!)

    Znasz zasadę działania silnika spalinowego ? Twoje zdanie sugeruje, że
    silnik zapali bez paliwa i dopiero jak wejdzie na obroty to pompka zaczyna
    podawać paliwo.

    > co mam teraz zrobic (isc do sadu i walczyc o odszkodowanie za straty
    > moralne - mogl byc wybuch, zadac odszkodowania - wylal sie caly bak za 300
    > pln+zalozenie nowych zaciskow w innym warsztacie tak aby kontynuowac jazde)
    > i naprawy wadliwie zrobionej uslugi?

    Ja bym poszedł do mechanika i próbował załatwić w zgodzie. Jeżeli mechanik
    się opiera to zakładaj sprawę w sądzie i walcz do końca i się nie poddawaj.

    Chyba nie wierzysz w to co piszesz.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 15. Data: 2012-09-11 16:29:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Darian pisze tak:

    tak podejrzewam ze być może jesteś trolem ale odpowiem

    > czy tak sie wymienia przewody paliwowe

    nie, wymienia się w całości, sztukować to każdy potrafi
    sztuką jest odkręcić zbiornik i nie urwać zaczepów od budy.

    > co powinien byl zrobic mechanik aby zabezpieczyc sie przed
    > ewentualnoscia puszczenia zaciskow i wylewaniem paliwa

    mógł dać po dwie opaski obok siebie :)

    > Mechanik, do ktorego wjechalem z cieknalcym paliwem po ogledzinach
    > stwierdzil, ze niewiele brakowalo a zostala by ze mnie i mojej
    > rodziny chmurka. Po prostu nie byloby pozaru tylko jedno wielkie bum.

    e tam

    > Po ogledzinach okazalo sie, ze pod samochodem blyskawicznie (!)
    > tworzy sie kaluza z benzyny.

    w służbowym samochodzie podstawiam miskę albo wiaderko po śledziach
    mamy potem czym myć pędzle.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 16. Data: 2012-09-11 17:13:15
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Powiedzmy że z godzinę, może dwie. To chyba jasne że nie gdzieś daleko.

    Mi się udało wytrzymać taką jazdę przez 3.5h, w nocy, z obwodnicy Kowna
    do centrum do najbliższej wulkanizacji. Pasażerowie zdążyli się wyspać ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 17. Data: 2012-09-11 17:25:53
    Od: tÎż

    J.F wrote:

    > Jak patrzysz na nowszego forda, to nie masz takiej opinii :-)

    Bak? No nie przesadzajmy, w jakim przerdzewiał?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 18. Data: 2012-09-11 19:00:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości
    J.F wrote:

    >Bak? No nie przesadzajmy, w jakim przerdzewiał?

    Nie, baku nie widzisz, ale blotniki przezarte na wylot, to skad masz
    wiedziec ze baku nie dotyczy ? :-)

    J.

  • 19. Data: 2012-09-11 19:30:43
    Od: Michal <f...@w...wp.pl>

    > Co to za auto? Pełnoletni Polonez od RuMuna? W normalnych autach bak
    > praktycznie nie ma szans przerdzewieć...
    >

    > Co to za auto? Pełnoletni Polonez od RuMuna? W normalnych autach bak
    > praktycznie nie ma szans przerdzewieć...

    Przecież w Polonezie jest zbiornik wykonany z tytanu.
    Przynajmniej w Polonezie Trucku Royu.

  • 20. Data: 2012-09-11 20:47:41
    Od: tÎż

    Michal wrote:

    > Przecież w Polonezie jest zbiornik wykonany z tytanu. Przynajmniej w
    > Polonezie Trucku Royu.

    Nie przesadzajmy, bardzo cenię mojego Poloneza Trucka Roya, jednak
    zbiornik jest w nim zupełnie zwyczajny. Osobiście nie mam problemów z
    korozją, ponieważ zbiornik w moim Polonezie Trucku Royu pokryłem smołą
    ukradzioną z budowy, na której pracuje troll Mirek.

    --
    ss??q s? ??u??ou??