  • Data: 2009-11-07 21:48:08
    Temat: Re: Czesc 2: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
    Od: "ContactSign.com" <i...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tez mam wrazenie iz na model poniedzialkowy trafilem :/

    Nie weim czy go po tych wymianach opchnac... ale ten Night Rod bardzo
    mi sie podoba, mimo ze nie lubie Harlejow w ogole...

    fajna alternatywa byla by nowa V-Max, wyglada rownie fajnie, chociaz
    mocy sie tego motoru boje (nie wiem czy juz dojrzalem).

    Nic to, poczekam, zobacze czy faktycznie wszystko co sie posypalo
    wymienili...

    Pozdrawiam grupe,
    hdmag-iczny