  • 1. Data: 2009-11-29 17:30:08
    Temat: Kupować laptopa teraz czy czekać?
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    Witam,

    nadszedł czas na wymianę sprzętu i z gąszczu okazji wszelakich wyłowiłem coś
    takiego:
    http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/asus-n71vg
    -ty012v-w7hp.bhtml

    IMO sprzęt wart swojej ceny w tej chwili, pozostaje pytanie czy kupować
    teraz, czy może jednak warto poczekać do końca grudnia/początku stycznia?
    Ceny spadną czy nie ma na co czekać?

    Tomek

  • 2. Data: 2009-11-29 17:48:44
    Temat: Re: Kupować laptopa teraz czy czekać?
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

> [...]
    >
    > IMO sprzęt wart swojej ceny w tej chwili, pozostaje pytanie czy kupować
    > teraz, czy może jednak warto poczekać do końca grudnia/początku stycznia?

    Jeśli złoty się wzmocni to spadną. Jeśli złoty osłabnie to wzrosną.
    Jeśli dolar się wzmocni to wzrosną. Jeśli dolar osłabnie to spadną.
    Jeśli dolar się wzmocni to wzrosną. Jeśli dolar osłabnie to spadną.
    I tak dalej. Oprócz tego są jeszcze przeróżne inne czynniki, więc nie da się
    przewidzieć.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 3. Data: 2009-11-29 17:53:09
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    =Marcos= wrote:
> [...]
    > Jeśli dolar się wzmocni to wzrosną. Jeśli dolar osłabnie to spadną.
    > I tak dalej. Oprócz tego są jeszcze przeróżne inne czynniki, więc nie

    Nie chodzi mi o kursy walut, ale o dwie rzeczy - wyprzedaże poświąteczne i
    ewentualnie plany producentów wprowadzenia na rynek czegoś nowego. Może ktoś
    ma wiedzę w tym temacie (np. przerabiał to w zeszłym roku) i może się
    wypowiedzieć.

    Tomek

  • 4. Data: 2009-11-29 18:04:32
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "...:::Tomek:::..." napisał:

    > Może ktoś ma wiedzę w tym temacie (np. przerabiał to w zeszłym roku)
    > i może się wypowiedzieć.

    Tak, przerabiałem to w zeszłym roku, mówiąc dzieciom: poczekajcie, w
    styczniu ceny spadną to kupicie lepszą maszynę za tę cenę. Nie spadły, a
    wręcz przeciwnie. Wzrosły, w dodatku magazyny zaczęły świecić pustkami. Tak
    więc przewidywania oparte na wiedzy nabytej w latach poprzednich są tyle
    samo warte, co prognozy (za przeproszeniem) analityków rynkowych. Fusy od
    kawy są znacznie bardziej wiarygodne.

    JoteR

  • 5. Data: 2009-11-29 18:13:38
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Swojej ceny w tej chwili, pozostaje pytanie czy kupować teraz, czy może
    > jednak warto poczekać do końca grudnia/początku stycznia? Ceny spadną czy
    > nie ma na co czekać?

    tego nigdy nie wiadomo :)
    nie dawno kupowalem notebooka i sprzedawca mowil ze przed swietami ceny ida
    w gore, ale czy po swietach spadna to nie wiadomo :)
    ja bym nie czekal jak ci zalezy, moj byl troche tanszy a poszedl w gore o
    okolo 100 zl, wiec nie wiem czy jest sens czekac ponad 2 mies zeby ew.
    oszczedzic przykladowo 100 zl.

    pytanie jak bardzo ci zalezy na tym notebooku :) ale jakis drastycznych
    roznic cenowych bym sie nie spodziewal.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 6. Data: 2009-11-29 19:58:18
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ktoś ma wiedzę w tym temacie (np. przerabiał to w zeszłym roku) i może się

    Gdybym sie kurde nie wahał w grudniu zeszłego roku to kupiłbym kolorowy
    laser Xeroxa 6125 za 500zł, w styczniu było juz po 890. Teraz stoi po 1200.

    Tak więc - powodzenia.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2009-11-29 21:51:41
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Jedno jest pewne - z kwartału na kwartał technika idzie naprzód.
    Ale co kto lubi.
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2009-11-29 22:08:20
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 29 Nov 2009 22:51:41 +0100, ąćęłńóśżź <u...@w...eu> wrote:

    >Jedno jest pewne - z kwartału na kwartał technika idzie naprzód.
    >Ale co kto lubi.

    Na tej zasadzie to można nigdy komputera nie kupić, w końcu za kwartał
    będzie coś lepszego.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 9. Data: 2009-11-29 22:19:22
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > IMO sprzęt wart swojej ceny w tej chwili, pozostaje pytanie czy kupować
    > teraz, czy może jednak warto poczekać do końca grudnia/początku stycznia?
    > Ceny spadną czy nie ma na co czekać?

    Jeśli możesz czekać, to znaczy, że nie musisz kupować.

  • 10. Data: 2009-11-29 22:25:27

    MC wrote:
    > Jeśli możesz czekać, to znaczy, że nie musisz kupować.

    A jaki to ma związek z moim pytaniem? :-)

    Tomek