  • 31. Data: 2011-06-15 21:13:43
    Temat: Re: Czemu w PL flmy nadaja w 4:3 ???
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 15.06.2011 23:06, Arek. pisze:

    > czy Wy piszecie na temat ???????????????????????

    a jakie masz wątpliwości?

  • 32. Data: 2011-06-15 21:19:21
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    Użytkownik "pawell32" napisał w wiadomości grup

    W dniu 15.06.2011 23:06, Arek. pisze:

    > czy Wy piszecie na temat ???????????????????????

    a jakie masz wątpliwości?

    tematem jest czemu w PL filmy nadają w 4:3 ,nie wiem jak to się ma do poboru
    prądu przez różnej maści telewizory

    Arek.

  • 33. Data: 2011-06-16 12:06:03
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał(a):

    >dopisz 1 przed tym co podales, dopisz "od", i sie to
    >bedzie zgadzac. 17 calowy monitor CRT oficjalnie
    >(dane podawane przez producenta) pobiera 170W.

    Daj linka bo nie wierze :)

  • 34. Data: 2011-06-16 12:08:52
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Arkady <p...@o...eu> napisał(a):

    >Mam LG 32'' i pobiera 170-160 ciaglej bez roznicy czy ekono czy normal.
    >Z tym ze mierze to miernikiem nie naklejka z tylu telewizora.

    To niezly szrot.
    le32b651 poboj 70watt, chociaz oczywiscie jak ustawisz
    oczojebna jasnosc bedzie nieco ponad 100

  • 35. Data: 2011-06-19 13:38:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Arkady" <p...@o...eu> wrote in message news:it7j70$700$1@news.onet.pl...
    > Co ciekawe bele banka pobierala 50-70W max a LCD 100-250W
    > o plazmie nie wspomne. To sie nazywa walka z ociepleniem.
    >
    > :):):):):)

    To chyba zalezy od tego jaki TV kupisz... Trudno porównywac
    sprawiedliwie pobór pradu 19" CRT do poboru pradu LCD 60"...
    Na dodatek nowoczesne LCD z podswietlaniem LED biora
    naprawde znikomy ulamek pradu który pobieraly pierwsze modele
    LCD ze swietlówkami, a tymbardziej znikomy w porównaniu do
    telewizorów z duzym kineskopem... Maja dodatkowo czujnik
    oswietlenia w pomieszczeniu i reguluja jasnosc (od której glównie
    zalezy pobór pradu z sieci) do potrzeb chwilowych w pomieszczeniu:
    jak masz srodek dnia, TV przy oknie to ekran jara po oczach, jak
    zapadnie noc i w pokoju ciemno to TV ledwie zarzy dajac ten sam
    doskonaly efekt wizji dla widza.

    Mój Samsung UN46D7000 ogladany wieczorem, gdy sie oglada
    przewaznie TV najwiecej pobiera 46W (sam mierzylem). Jako ze
    jest to TV 46" przekatnej masz 1W/cal. Pomijajac juz fakt, ze takich
    duzych kineskopów nigdy nie robiono to ciezko Ci bedzie znalezc
    np. 30" CRT który pobieral mniej niz 50W...
    W dzien, gdy trzeba LCD troche bardziej podjarac to pobór pradu
    wzrasta maksymalnie do 90W, ale malo kto oglada TV w dzien.
    Jak ktos nie ma automatyki podjasniania to oczywiscie ryzyko
    tego, ze jasnoscia sie nie bedzie bawil jest wieksze i straty energii
    beda wieksze, ale nie ma co tak szczekac na Unie Europejska bo
    idzie ku dobremu a nie zlemu... Chyba nikt nie teskni za kineskopem?

  • 36. Data: 2011-06-19 13:41:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Arkady" <p...@o...eu> wrote in message news:ita0ee$vit$1@news.onet.pl...

    > Obawiam sie ze ktos cie nabija w banke bo taki LCD 170W to minimum !

    Bredzisz. Mój 46" zmierzylem miernikiem - pobieral 46W.

  • 37. Data: 2011-06-19 13:42:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Arkady" <p...@o...eu> wrote in message news:itakfu$upa$1@news.onet.pl...
    > Mam LG 32'' i pobiera 170-160 ciaglej bez roznicy czy ekono czy normal.
    > Z tym ze mierze to miernikiem nie naklejka z tylu telewizora.

    No to współczuję... musi stary być jakiś, albo im coś nie wyszło w tym LG
    :-)

  • 38. Data: 2011-06-20 08:39:49
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    >beda wieksze, ale nie ma co tak szczekac na Unie Europejska bo
    >idzie ku dobremu a nie zlemu... Chyba nikt nie teskni za kineskopem?

    Ale producenci nie dlatego zmniejszaja ciagle pobor pradu przez odbiorniki,
    bo tak junia sobie ustalila - bo junia to tylko kawalek swiatowego tortu
    rynku zbytu. Zwyczajnie po prostu eliminuje sie kolejne "przeciw" potencjalnych
    klientow oraz pozwala to byc o krok przed innymi co po ladnej reklamie przeklada
    sie
    na zyski.