    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Date: Thu, 05 Mar 2009 10:22:04 +0100
    <go0m1l$g6m$1@inews.gazeta.pl> <go0mfa$bsq$1@news.onet.pl>
    <go0vdv$cs3$1@inews.gazeta.pl> <go1paj$lcg$1@news.onet.pl>
    <go3krp$fl$1@inews.gazeta.pl> <go5dvv$1qm$2@inews.gazeta.pl>
    <go6po5$r9h$1@news.interia.pl> <go6ri2$bs8$2@inews.gazeta.pl>
    <go70l4$7u6$1@inews.gazeta.pl> <go80m2$oi3$4@inews.gazeta.pl>
    <go9h0h$mfm$1@inews.gazeta.pl> <goc88u$t7b$2@inews.gazeta.pl>
    <goc97l$5f8$1@inews.gazeta.pl> <godsv8$la7$1@inews.gazeta.pl>
    <49aac694$1@news.home.net.pl> <goerut$ocm$1@inews.gazeta.pl>
    <49ac352d$1@news.home.net.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <49aeca22$1@news.home.net.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>

    > Jakoś nie widzę tańszego z WM co ma 3g, więcej niż 320x240, wifi,
    > gps, g-meter, bt, multitouch. Cały czas tylko w kółko jaki to drogi i
    > cienki, ale alternatywy nie podasz, bo albo będzie wiele droższa, albo
    > hw zabije mnie smiechem. Już Ci pisałem że od 100 krotnego powtórzenia
    > prawdy w Twoim pisaniu nie przybędzie, bez podania faktów.
    przyszedł mi do głowy taki pomysł. Sęk w tym ze argumenty swiadczące na
    korzysc iPhona to podajesz tylko Ty, bo reszta podsyca kłótnie, nie
    dyskusje. Wiec... gdyby tak stworzyć spis możliwości które oferują w
    swej szerokiej gamie wszystkie telefony, spisać je, nadać im wartość
    procentową, i wtedy porównać? Wiadomo że jeśli ktoś potrzebuje mieć
    multitoucha, ( który jest zaletą) i G-meter ( absolutnie niewiem po co
    to komu) to wygra iPhone. Jednak wtedy bedziemy mieli pewien obraz, czy
    funkcje telefonu wypchnęły go na szczyt czy reklama. Ja kilka miesiecy
    temu zastanawiałem sie nad wyborem telefonu, ale dlamnie podstawą były
    klawisze. potem GPS(automapa,trekbuddy-lub zamnnnik), latarka, aparat i
    duży ekran. Dlamnie iPhone ma tylko duzy ekran. Sory, matematyka
    Masz czas zeby sie pobawic w wylicznaki? bo na reszte nie licze.

    ToMasz