    From: "AK" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Cyfrowy Polsat- nowa umowa i dekoder HD z dyskiem
    Date: Thu, 3 Feb 2011 10:49:25 +0100

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ii76ql$78c$1@news.onet.pl...
    > Witam Szanownych Grupowiczow.
    > Jestem od kilku lat abonentem CP, pakiet familijny.
    > Chcialbym zakupic dekoder HD z twardym dyskiem i podpisac umowe na 29
    > miesiecy. Nie chce zmieniac dostawcy telewizji jestem zadowolony z ceny i
    > oferty programowej.
    > Niestety dwa razy rozmawialem z konsultantem, za kazdym razem przedstawil
    > mi inne warunki promocji, wychodzi na to ze jak podpisze zupelnie nowa
    > umowe to zaplace taniej niz robiac aneks do starej. Na stronie intenetowej
    > sa jeszcze inne warunki.
> [...]
    Ja też byłem w podobnej sytuacji
    wysłałem do CP wypowiedzenie początkiem grudnia
    za kilka dni zadzwonili do mnie z oferta HD
    Jak ponarzekałem, że zastanawiam sie nad ofertami konkurencji
    to dostałem 10 miesiecy gratis na pakiet familijny HD
    + 3 pakiety dodatkowe Extra HD, sport HD i VOD.
    (Umowa na 29 mies. - 39,30)
    Dekoder HD PVR Echostar z wymiennym dyskiem 320 GB
    (fajny - mały zgrabny, leciutki i cichutki w porównaniu z poprzednim)
    na udostepnienie za 5zł/mies. aktywacja 1 zł
    Działało wszystko ładnie z telewizorem Full HD
    aż padł dysk :(
    Do serwisu poszedł komplet dekoder z dyskiem
    i teraz czekam aż wróci oglądając telewizję
    na dekoderze zastepczym SD.

    pozdrawiam
    Adiks