  • Data: 2011-02-14 17:36:21
    Temat: Cyfrowa demodulacja AM
    Od: " MH" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ,

    Problem jak w temacie. Częstotliwość nośnej od 2.5 do 8 MHz , częstotliwość
    sygnału modulującego rzędu 100KHz , częstotliwość próbkowania 65MHz.

    No i teraz... chcę zrobić demodulację cyfrowo (wyłuskanie obwiedni) , a
    doświadczenie w DSP mam raczej mizerne. Gdzie w sieci można coś sensownego
    poczytać na ten temat , aby załapać to zarówno od strony teoretycznej jak i od
    strony konkretnych rozwiązań ?!

    MH