    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Crunchpad - już niedługo na rynku?
    Date: Wed, 29 Jul 2009 11:07:19 -0400

    On Wed, 29 Jul 2009 10:16:15 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
    <b...@j...org.pl> wrote:

    >Nie. To jest po prostu niewygodne. Swgo czasu miałem okazję ciut
    >pobawić się taką "klawiaturą" holograficzną. Wyświetla toto na stole
    >siatkę klaiwszy i można pisać. Tylko że to koszmarnie niewygoden.
    >Jednak klasyczna klawiatura ma jednka wydzielone klawisze w które
    >zdecydowanie łatwiej trafić. Ma wyczuwalny klik. Na płaskiej
    >powierzchni nic z tego sie nei wyczuwa. Pisałem na tym wolniej nizna
    >klawiaturze kciukowej do telefonu i poełniałem mase literówek.

    to zalezy. mnie sie ta klawiatura tez nie podobala, chociaz doceniam
    pomysl. nie podobaja mi sie rowniez klawiatury wirtualne w PDA-ach czy
    iphonach itp. ale znam ludzi, ktorzy jak sie dowiedzieli, ze maja w
    laptopach dotykowy ekran to dziubia wirualne klawiatury na zlozonym
    ekranie. moze bedzie tak, ze kiedys sie trzeba przyzwyczaic, a nowe
    klawiatury beda mniej sredniowieczne. <rs>