  • 391. Data: 2020-06-22 11:23:49
    Temat: Re: Covid w Szwecji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:u1xtrcjjda1$....@4...n
    et...
    Dnia Sun, 21 Jun 2020 22:21:47 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    n-1-06-auf-1-79-was-bedeutet-dieser-anstieg-fuer-uns
    -71403576.bild.html

    >Oby sie tylko nie przejechali, bo te 2.88 brzmi niepokojaco.
    >Za miesiac moga miec zarazonych 100 razy wiecej.

    >No chyba, ze juz doszli do tego ze to stosunkowo niegrozny wirus, w
    >dodatku czesc spoleczenstwa juz odporna ..

    A propos - nowe dane z Polski zbiorcze:
    zachorowalo 32 tys - tzn zachorowalo pewnie wiecej, tylko ich nie
    przetestowano,
    wyzdrowialo 17 tys
    zmarlo 1356

    To tak calkiem spora smiertelnosc ... wsrod ciezkich przypadkow.
    Bo lzejsze to albo nie wiedzialy, albo na testu sie nie doczekaly.

    P.S. W lubuskim zachorowan 156 a zmarlych zero.
    Dobra profilaktyka, cud statystyczny, czy uszkodzone laboratorium ?
    :-)

    A z danych WHO:
    -w UK sytuacja sie stabilizuje, ok 1 tys nowych przypadkow dziennie,
    ze dwie setki zmarlych w dni powszednie - w weekend ze 30,

    -Hiszpania - ze 300 zachorowan dziennie, a zgonow ... przestali
    raportowac ? 2 czerwca 813, 20.06 1179, a pomiedzy zero.
    wychodzi jakies 20 dziennie srednio.

    -Wlochy - ok 300 zachorowan i 50 zgonow. Dziwnie wysoka smiertelnosc -
    przestali robic testy, to ofiary wczesniejszych zachorowan, ktore byly
    w wiekszej liczbie,
    bo chyba juz im respiratorow nie brakuje ..

    -Francja - kilkaset zachorowan dziennie, kilkadziesiat zmarlych,
    -Belgia - ok setki dzienne, ok 10 umiera, Holandia podobnie,
    -Niemcy ... w poprzednim tygodniu jakby wzrost zachorowan, i smierci
    tez.

    -Szwecja - zachorowalnosc im rosnie! Ale smiertelnosc niekoniecznie,
    czyzby zaczeli wiecej testowac ?

    J.

  • 392. Data: 2020-06-22 12:04:26
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    ---Niemcy ... w poprzednim tygodniu jakby wzrost zachorowan, i smierci tez.

    Hehe zachorowania to rzeźnia i albańsko/arabska impreza rodzinna. Wzrost śmierci
    faktycznie dramatyczny z +1 na +3 czyli 300% to już chyba druga fala buhahaha

  • 393. Data: 2020-06-22 12:15:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    >---Niemcy ... w poprzednim tygodniu jakby wzrost zachorowan, i
    >smierci tez.

    >Hehe zachorowania to rzeźnia i albańsko/arabska impreza rodzinna.

    Myslisz, ze innych nie bedzie ?

    >Wzrost śmierci faktycznie dramatyczny z +1 na +3 czyli 300% to już
    >chyba druga fala buhahaha

    Jak wiecej zachorowan, to bedzie i wiecej zgonow ...

    Tak czy inaczej - ciagle nie jest bezpiecznie ... chyba, ze ktos mocno
    wierzy, ze nalezy do grupy bezobjawowej i jego rodzina tez :-)

    J.

  • 394. Data: 2020-06-22 12:47:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Śmiertelność w stosunku do wykrytych w Polsce jest poniżej średniej światowej. Masz
    rację że jest duża bo na poziomie czterech procent z ogonkiem. Umierają przede
    wszystkim ciężkie stany. Wartością prawdziwa na której można samemu zbudować jakieś
    statystyki żeby wiedzieć o co chodzi jest podawana ilość zmarłych. Najprawdopodobniej
    całkowita światowa liczba chorych i zgonów jest inna od rzeczywistej. To za sprawą
    bardzo biednych państw, a takich jest że 3/4 na Ziemi. Ale jeśli się oprzeć na danych
    z państw rozwiniętych to wyjdzie że śmiertelność nowego wirusa jest na poziomie
    śmiertelności wirusa SARS. Umiera około 10% tych co zachorowali. Nie jest to
    optymistyczna wiadomość bo jeśli nie będzie szczepionki, nie będzie żadnych
    znaczących osiągnięć w medycynie i ludzie będą olewali zagrożenia tak jak olewają
    dzisiaj to z prostego wyliczenia wychodzi że umrze 400 000 Polaków.

  • 395. Data: 2020-06-22 13:14:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 21 Jun 2020 22:28:45 -0700 (PDT), w
    <a65e6da7-cb46-4ca6-92f4-c2879278db1fo@googlegroups.
    com>, Przemek Jedrzejczak

    > https://m.bild.de/news/inland/news-inland/mob-verwue
    stet-stuttgarter-innenstadt-randalierer-rufen-allahu
    -akbar-71413990.bildMobile.html

    > Czyli to co PiS stracił na maskach i respiratorach (od szumowiny) odzyska pokazując
    relacje z płonących niemieckich miast :-)

    Nie doceniasz siły fanatyzmu fanatyków :)

  • 396. Data: 2020-06-22 13:44:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...
    >Śmiertelność w stosunku do wykrytych w Polsce jest poniżej średniej
    >światowej.
    >Masz rację że jest duża bo na poziomie czterech procent z ogonkiem.
    >Umierają przede wszystkim ciężkie stany.

    No wlasnie - 4% od wykrytych przypadkow, z ktorych spora czesc to
    ciezkie - bo test zrobiono jak trafila do szpitala.

> [...]
    >jest że 3/4 na Ziemi.
    >Ale jeśli się oprzeć na danych z państw rozwiniętych

    Oprzyjmy sie na tych rozwinietych ... do ktorych miejmy nadzieje sie
    zaliczami.

> [...]
    >nie będzie żadnych znaczących osiągnięć w medycynie i ludzie będą
    >olewali zagrożenia tak jak olewają dzisiaj to z prostego wyliczenia

    Tylko czy i tak nie umrą?
    Bo raczej sie nie uda odizolowac od wirusa.
    Na zakupach byles - w masce i rekawiczkach?

    Wiec jedyna rada, to rozlozyc w czasie, aby nam tych respiratorow nie
    zabraklo.
    Ewentualnie doczekac szczepionki, lub liczyc na terapie osoczem
    ozdrowiencow.

    J.

  • 397. Data: 2020-06-22 14:05:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Testy z śmiertelnością nie mają wiele wspólnego. W Anglii wykrywają jednego
    zakażonego na 18 testów. W niemczech jednego na 25 testów. W Polsce jednego na 45
    testów. Duża liczba testów ma znaczenie propagandowe. Jeśli w Niemczech zrobili by
    dwa razy więcej testów to nic by się nie zmieniło z ilością zmarłych i chorych. U nas
    tak samo. Powszechne testy to zmarnowane pieniądze. Francuzi od dłuższego czasu nie
    robią testów. Zostali przy dwudziestu tysiącach testów na milion. Ani im od tego
    ilość zmarłych nie spadła ani nie urosła. Jeśli u nas współczynnik śmiertelności i
    wykrywalności jest niższy niż gdzieś indziej to przyczyna zjawiska nie są testy. Ale
    noszenie maseczek ma już duży wpływ. Pytasz czy na zakupach byłem w maseczce.
    Oczywiście że byłem w maseczce i na dodatek na taką okoliczność zakładam albo
    przyłbice albo okulary od szlifierki. Inna sprawa że na hulajnogę od zawsze
    zakładałem okulary od szlifierki. Zrezygnowałem z ochrony innych gdybym był zakażony.
    Mam maskę z zaworem wypuszczających niefiltrowane powietrze. Zrezygnowałem z ochrony
    innych bo lżej się oddycha i większość zrezygnowała z chronienia mnie i nie nosi
    maseczek. To pies ich jebał i te małe pieski też.

  • 398. Data: 2020-06-22 14:38:32
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-06-21 o 22:15, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > https://www.mypolacy.de/niemcy,0/newsy/angela-merkel
    -nie-zakladamy-pojawienia-sie-drugiej-fali-zakazen?p
    review=1

    > Kanclerz Niemiec nie może się mylić :-) choć nie wykluczam że wierni wyznawcy
    prezesa wciąż widzą wielką czarną drugą falę ;-)

    W dupie mam kanclerz i prezesa z całym pis-em ale skoro tak Ci pasi
    rynek niemiecki to wytłumacz nam jak firma Wirecard 'zgubiła' 1,9mld
    euro? i to są także nasze pieniądze bo akcje spadły jej o 2/3 a nasze
    firmy inwestycyjne mają ich akcje bo to jak się okazuje popularna firma
    inwestycyjna u nas.

    --
    Janusz

  • 399. Data: 2020-06-22 14:59:57
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Myslisz, ze innych nie bedzie ?

    Będą z pewnością. Temu od rzeźni już prokuratura się przygląda a ci w Getyndze
    przymusowa kwarantanna.

    --Jak wiecej zachorowan, to bedzie i wiecej zgonow ...

    70+ w rzeźni ? Że niby sprowadzają staruszków z Polski i Rumunii na roboty ? Litości
    ;-)

    --Tak czy inaczej - ciagle nie jest bezpiecznie ... chyba, ze ktos mocno
    wierzy, ze nalezy do grupy bezobjawowej i jego rodzina tez :-)

    Nie ma co się osrywać. Ryzyko spadło do minimum. Kilka ofiar dziennie gdy umiera 3000
    to nie jest powód.

  • 400. Data: 2020-06-22 15:34:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
> [...]

    >--Jak wiecej zachorowan, to bedzie i wiecej zgonow ...

    >70+ w rzeźni ? Że niby sprowadzają staruszków z Polski i Rumunii na

    I nikogo starszego nie zarażą ?
    A mlodzi to całkiem odporni ?

> [...]
    >wierzy, ze nalezy do grupy bezobjawowej i jego rodzina tez :-)

    >Nie ma co się osrywać. Ryzyko spadło do minimum. Kilka ofiar dziennie

    Nie jest powod.
    Ale czy nie bedzie ich znow 1000, jak sie bedzie mowic, ze ryzyko
    minimalne ? :-)

    W Niemczech jakos nigdy duzo zgonow nie bylo, ale ten wspolczynnik
    replikacji 2.88 jest IMO niepokojacy bardzo ... o ile prawdziwy.

    J.