    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 22 Jun 2020 05:05:20 -0700 (PDT)
    <5ee7a93a$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <e...@g...com>
    <rco7ak$51s$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <e...@g...com>
    <7...@g...com>
    <0...@g...com>
    <u1xtrcjjda1$.11b3vdz6p1i77.dlg@40tude.net>
    <5ef078a4$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5ef09987$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Covid w Szwecji
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Testy z śmiertelnością nie mają wiele wspólnego. W Anglii wykrywają jednego
    zakażonego na 18 testów. W niemczech jednego na 25 testów. W Polsce jednego na 45
    testów. Duża liczba testów ma znaczenie propagandowe. Jeśli w Niemczech zrobili by
    dwa razy więcej testów to nic by się nie zmieniło z ilością zmarłych i chorych. U nas
    tak samo. Powszechne testy to zmarnowane pieniądze. Francuzi od dłuższego czasu nie
    robią testów. Zostali przy dwudziestu tysiącach testów na milion. Ani im od tego
    ilość zmarłych nie spadła ani nie urosła. Jeśli u nas współczynnik śmiertelności i
    wykrywalności jest niższy niż gdzieś indziej to przyczyna zjawiska nie są testy. Ale
    noszenie maseczek ma już duży wpływ. Pytasz czy na zakupach byłem w maseczce.
    Oczywiście że byłem w maseczce i na dodatek na taką okoliczność zakładam albo
    przyłbice albo okulary od szlifierki. Inna sprawa że na hulajnogę od zawsze
    zakładałem okulary od szlifierki. Zrezygnowałem z ochrony innych gdybym był zakażony.
    Mam maskę z zaworem wypuszczających niefiltrowane powietrze. Zrezygnowałem z ochrony
    innych bo lżej się oddycha i większość zrezygnowała z chronienia mnie i nie nosi
    maseczek. To pies ich jebał i te małe pieski też.