  • 201. Data: 2020-06-01 17:03:32
    Temat: Re: Covid w Szwecji
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Gdzie ten kryzys. Chiny z niewielkim spadkiem PKB. Polska też jeszcze na plusie.
    Polacy nie wyjadą za granicę na wakacje, dolary i euro zostaną w kraju. Na dodatek
    codziennie pada deszcz i zbiory mogą być bardzo dobre. Wzrośnie eksport żywności bo
    nygusy na zachodzie sami nie potrafią zebrać tego co zasiali. Przy danych związanych
    z epidemia z których wynika że zostaliśmy jedynie liznieci przez wirusa gdyby na
    jesieni była powtórka to dla nas było by tak jak byśmy mieli go pierwszy raz i
    jesteśmy doskonale przygotowani a dla krajów zachodnich był by to gwóźdź do trumny.

  • 202. Data: 2020-06-01 17:14:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Gdzie ten kryzys. Chiny z niewielkim spadkiem PKB. Polska też jeszcze
    >na plusie.
    >Polacy nie wyjadą za granicę na wakacje, dolary i euro zostaną w
    >kraju.

    W kraju dla wszystkich nie starczy. Wiec drogo bedzie .. a w Grecji
    taniej :)

    >Na dodatek codziennie pada deszcz i zbiory mogą być bardzo dobre.

    Bedzie kleska urodzaju :-)

    >Wzrośnie eksport żywności bo nygusy na zachodzie sami nie potrafią
    >zebrać tego co zasiali.

    To mi sie podobalo, jak premier nawolywal Anglikow do pracy :-)
    https://londynek.net/wiadomosci/article?jdnews_id=67
    229

    Ponoc w Holandii zaczeli na nas patrzec z szacunkiem, w Niemczech :-)

    Ale ... my mamy ten sam problem - wpuszczamy Ukraincow, albo bierzemy
    sie sami do roboty.
    Mnie sie nie chce :)

    I ... jak im zgnije, to u nas zabraknie :-(

> [...]
    >nas było by tak jak byśmy mieli go pierwszy raz i jesteśmy doskonale
    >przygotowani a dla krajów zachodnich był by to gwóźdź do trumny.

    Te zachodnie to juz w sporej czesci odchorowaly.
    A u nas bylaby powtorka z rozrywki ...

    J.

  • 203. Data: 2020-06-01 17:28:12
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Znaczy się te 750 mld euro to tak dla jaj ?
    Czesi już wrzeszczą że za mało dla nich, Niemcy żeby Włochom i Hiszpanom za dużo nie
    dawać bo i tak przetraca itd

    https://www.radio.cz/de/rubrik/tagesecho/eu-corona-h
    ilfspaket-tschechiens-premier-beklagt-unfaire-beding
    ungen

    No i nasuwa się proste pytanie: ile Mateusz wyszarpie dla nas i dlaczego tak mało ?

  • 204. Data: 2020-06-01 17:39:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bredzisz JF.

  • 205. Data: 2020-06-01 17:43:56
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-06-01 o 15:33, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > Długowieczny rod to jakaś gwarancja długiego żywota? Co to za bzdety ?
    >
    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,259
    92962,slask-dwa-nowe-ogniska-koronawirusa-w-kopalnia
    ch-zofiowka-i.html#s=BoxOpImg4

    > Kolejny dramat oh stop, znów bezobjawowo ? Co za wstrętni górnicy ! Może choć
    jakieś rzekome szkody na płucach jak u 3 austriackich nurków ? Nic ? Jak oni tam mogą
    to przecież pandemia ;-)

    > https://www.worldometers.info/coronavirus/coronaviru
    s-death-toll/

    > 372k i jesteśmy na płaskowyżu, na grypę schodzi 250-500k i stawiam dobrą flaszkę że
    będzie poniżej.

    Gdzie? Uk miała kilka lat temu ponad 20k zgonów ale to był wyjątek,
    normalnie umiera kilka setek, skąd Ci się wzieło 250-500k ?
    a 372k masz raptem przez 3mies, gdzie reszta roku?

    --
    Janusz

  • 206. Data: 2020-06-01 17:44:44
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Premier apeluje ? Niemcy ściągali samolotami Rumunów i Bułgarów w środku pandemii na
    szparagi bo kasa najważniejsza, kiedy virus ich złapał olano temat bo kasa
    najważniejsza.
    No plus taki że nikt nie apelował żeby wysyłać Niemców na pole bo do tego trzeba być
    mega debilem :-)

    I teraz pytanie kontrolne:
    Czy zmarł choć jeden z pracowników sezonowych w Niemczech ?

  • 207. Data: 2020-06-01 17:46:17
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-06-01 o 17:28, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > Znaczy się te 750 mld euro to tak dla jaj ?
    Przecież wg Ciebie nie ma pandemii, to po co kasa?
    Czyżby jednak była?

    --
    Janusz

  • 208. Data: 2020-06-01 17:55:36
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://www.pharmazeutische-zeitung.de/2017-12/weltw
    eite-studie-zahl-der-grippetoten-hoeher-als-gedacht/

    Das sind deutlich mehr Grippe-bedingte Todesfälle als bislang angenommen. Zuvor ging
    man von einer sogenannten Excess Mortality Rate von 250.000 bis 500.000 jährlich aus.

    Ale amerykanie podejrzewają że jest znacznie więcej ofiar

    Jedes Jahr sterben weltweit vermutlich zwischen 290.000 und 645.000 Menschen an
    Atemwegserkrankungen infolge einer Influenza-Infektion, so die neueste Schätzung
    eines internationalen Forschernetzwerks unter Federführung der US-amerikanischen
    Gesundheitsbehörde CDC.

  • 209. Data: 2020-06-01 17:56:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    tego trzeba być mega debilem :-)

    >I teraz pytanie kontrolne:
    >Czy zmarł choć jeden z pracowników sezonowych w Niemczech ?

    Ale to chyba w druga strone musisz pytac - czy choc jeden przywlekl im
    dodatkowe wirusy ?
    W Rumunii i Bulgarii akurat covidu malo.

    No chyba, ze sie tak troszczysz o tych pracownikow ... slusznie, jak
    widac - cenna rzecz :-)

    No ale jak pracuja w polu i mieszkaja w baraku, to gdzie sie maja
    zarazic ?
    Co najwyzej od siebie wzajemnie ...

    J.

  • 210. Data: 2020-06-01 18:30:50
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Kasa zmieni właściciela to jest pewne.

    So soll Italien 173 Milliarden Euro aus dem Paket erhalten und Spanien 140
    Milliarden.

    To wygląda na ratowanie ekonomicznych trupów extra kroplowką.