  • 141. Data: 2020-05-28 21:33:29
    Temat: Re: Covid w Szwecji
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wy co polemizowaliscie to kto? Kandydaci na kandydatów na folksdojczów?

  • 142. Data: 2020-05-29 07:21:20
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Wczoraj znajomy przekraczał granicę w Kołbaskowie i patrzy że startują do niego z
    termometrem. Zmierzone git ale korek 2h więc pyta po co mierzą skoro 80% przechodzi
    bezobjawowo czyli bez gorączki, bo tak każą pada odpowiedź :-)

    Żeby nie było że tylko Polacy ślepo słuchają swojego przywódcy Merkel nakazała że nie
    ma suchego strzyżenia u fryzjera i trzeba koniecznie myć na miejscu bo wiecie covid
    nie śpi no i teraz miliony Niemców pokornie wypełniają rozkaz przywódcy :-)

    Ludzkość nie rokuje, jak przyjdzie stanąć przed prawdziwym wyzwaniem polegniemy.

  • 143. Data: 2020-05-29 13:23:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 28 May 2020 11:29:44 -0700 (PDT), w
    <f...@g...c
    om>, Przemek Jedrzejczak

    > A jednak miliony inteligentnych Polaków zapierdalalo pokornie w maskach zamiast
    zorientować się że to wierutna bzdura ;-)

    Ponieważ władza zarządziła grzywnę 30 tys. zł z natychmiastową egzekucją za
    nienoszenie.

  • 144. Data: 2020-05-29 14:25:57
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Racja. A mogli zastrzelić ;-)
    A jak tam wolne sądy ? W Berlinie przyznały rację adwokatowi który zakwestionował
    kary (do 25k EUR) za niezachowanie min odstępu -, 1.5m jeden wyrok i nadgorliwe
    kulsony zostały przywołane do porządku ;-)

    https://m.bild.de/regional/berlin/berlin-aktuell/ber
    liner-verfassungsgericht-kassiert-mehrere-corona-bus
    sgelder-70879286.bildMobile.html

  • 145. Data: 2020-05-29 16:27:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ta bzdura lansowana przez kandydata na kandydata na folksdojcza uratowała przed
    ciężka choroba i śmiercią wiele osób. Gdyby ludzie nosili maski tak jak kazali, czyli
    żeby zasłaniali swoje mordy, zmarlych może by było z 500 osób. Wysoka kara była
    potrzebna bo bydlo, w tym również grupowe, bez kar nie będzie przestrzegało
    przepisów.

  • 148. Data: 2020-05-29 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A u nas ponoc liczba pogrzebow spadla.

    W sensie ze zjadaja zwloki? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 146. Data: 2020-05-29 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

> [...]
    >
    > https://m.bild.de/regional/berlin/berlin-aktuell/ber
    liner-verfassun
    > gsgericht-kassiert-mehrere-corona-bussgelder-7087928

    Trudno powiedziec - przeciez sady u nas zamkniete. Odwołasz sie od
    sanepidowskiego orzeczenia to moze za 2-3 lata cos tam sie ruszy.
    I pewnie wygrasz ale co sie nameczysz to twoje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 147. Data: 2020-05-29 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > miliony Niemców pokornie wypełniają rozkaz przywódcy :-)
    >
    > Ludzkość nie rokuje, jak przyjdzie stanąć przed prawdziwym

    czytałem artykuł o bundeslidze ze te wszystkie przepisy o tym ze sie
    nie witaja na poczatku, ze po bramce radosc osobno, ze maseczki na
    trybunach (bezsens skoro wszyscy ze sztabu sa przebadani)
    Odpowiedz była taka, ze pilkarze sa idolami i ze to jest dawanie
    dobrego przykładu.

    Czyli masz racje - trzeba zakładac ze przecietny obywatel sam nie umie
    myslec, trzeba mu pokazac palcem. No ale przypomne ze w Polsce +-70%
    ludzi nie dotyka ksiazek.
    Zamiast tego siedza i glapia sie w faceb albo w toktoka...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 149. Data: 2020-05-29 19:46:07
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    To czarny scenariusz ale nie niemożliwy :-)

    https://www.filmweb.pl/film/Idiokracja-2006-139428

  • 150. Data: 2020-05-30 11:10:41
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Co Mateusz zrobił źle ?

    https://next.gazeta.pl/next/7,173953,25987372,pandem
    ia-koronawirusa-grecja-otwiera-granice-dla-29-panstw
    .html#a=168&c=100