  • 131. Data: 2020-05-27 22:23:59
    Temat: Re: Covid w Szwecji
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 27.05.2020 o 18:28, mk4 pisze:

    > A jak napisles - niby z powodu koronawirusa przez dwa miesiace 100000, tak?
    >
    > Czyli w tym roku w dwa miesiace zamiast 470000 zmarlo 570000.

    albo zamiast 470000 zmarło...480000, z czego 100000 z wpisanym covid...

    Lukasz

  • 132. Data: 2020-05-28 07:02:40
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Pogłoski o końcu świata są mocno przesadzone ;-)

    https://next.gazeta.pl/next/7,151003,25978368,wielki
    e-umocnienie-zlotego-euro-frank-i-dolar-najtansze-od
    .html#s=BoxOpImg3

    Nauczka na przyszłość. Sezon grypowy to przymusowa izolacja dla grup 70+ ;-)

  • 133. Data: 2020-05-28 10:34:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    On 2020-05-27 18:21, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]

    Ale co to za zycie ... i jeszcze im placic trzeba, choc w Szwecji
    podatek spadkowy wysoki :-)

    >Ulegasz jakims niezdrowym sentymentom. Ty chyba tumanista jestes.
    >No ale wrocmy do liczb. Wezmy ta Hameryke. Ze statystyk wynika ze w
    >2018 zmiarlo tam okolo 2830000 osob. To daje na oko 235000
    >miesiecznie. Na dwa miesiace wychodzi 470000.
    >A jak napisles - niby z powodu koronawirusa przez dwa miesiace
    >100000, tak?
    >Czyli w tym roku w dwa miesiace zamiast 470000 zmarlo 570000.
    >Czy robi to wrazenie? Absolutnie nie. Czy jest istotne w skali
    >populacji? Tez nie.

    W "Ameryce" moze i nie robi, ale juz wprowadzili izolacje.
    W NYC mieszka ok 10 mln ludzi, powinno byc ze 120 tys zmarlych
    rocznie, czyli 10 tys miesiecznie lub 330 dziennie ... a na Covid
    umieralo w szczycie prawie 600 dziennie.
    https://www1.nyc.gov/site/doh/covid/covid-19-data.pa
    ge

    No i skutki widziales - masowe groby, zwloki czekajace w samochodach z
    lodem ...

    J.

  • 134. Data: 2020-05-28 11:28:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie masz łba do władzy.
    Szwagier zarabia dwa razy.

    -----

  • 135. Data: 2020-05-28 11:48:27
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

[...]

    dobra a teraz ile trwal ten szczyt ? w koncu wyjdzie ze zmarlo tyle samo co rok temu
    a moze nawet mniej

    --No i skutki widziales - masowe groby, zwloki czekajace w samochodach z
    lodem ...

    ale czytales ze burmistrz nawolywal ze ogranicza czas na odbior zwlok do 3 tygodni ?
    jak leza tam tydzien czy dwa to nie ma cudow, kostnice pewnie byly liczone na 330 +x%
    zapasu czyli po kilku dniach szczytu byly juz zapchane bo nikt starych zwlok mie
    odbieral ...

  • 136. Data: 2020-05-28 12:36:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >rocznie, czyli 10 tys miesiecznie lub 330 dziennie ... a na Covid
    >umieralo w szczycie prawie 600 dziennie.

    Tak ze dwa tygodnie, zanim spadlo do 300.

    >w koncu wyjdzie ze zmarlo tyle samo co rok temu a moze nawet mniej

    A widzisz - i tu mamy pewna niewiadoma - ilu z tych ludzi i tak by
    zmarlo.
    Czy tylko mieli wirusa, czy to zgony dodatkowe.

    Te przepelnione kostnice o czym jednak swiadcza, ten wzrost
    smiertelnosci o 140% w jednym francuskim departamencie tez o czyms
    swiadczy.
    To sa zgony dodatkowe, przynajmniej w sporej czesci.

    Wiec nie 2 tygodnie, tylko raczej 2 miesiace, gdy wirus zbieral ponad
    setke dziennie.
    Albo jeszcze wiecej, bo dodatkowa setka zmarlych to ciagle nie jest
    malo.

    Ciekawe bedzie podsumowanie roku - bo sie moze troche wyrownac w
    przyszlych miesiacach - na zasadzie, ze jak nie covid, to by tych
    staruszkow nad grobem inna infekcja wykonczyla ...

    No i te 600 to oficjalne dane - sami szacuja, ze faktycznych zmarlych
    na Covid bylo z 1.5x wiecej - nie wszyscy trafili do szpitala, a jak
    znalezli zmarlego staruszka w domu, to sie nikt nie pytal na co ...
    przydalyby sie dane smiertelnosci z NY.

    A u nas ponoc liczba pogrzebow spadla.

> [...]

    >pewnie byly liczone na 330 +x% zapasu czyli po kilku dniach szczytu
    >byly juz zapchane bo nikt starych zwlok mie odbieral ...

    Nie rozumiem - to juz byl zaklad pogrzebowy, wiec jaki odbior ?
    Burmistrz cmentarze zamknal, czy jednak wzrost smiertelnosci byl spory
    i pogrzeby nie nadążały ?

    J.

  • 137. Data: 2020-05-28 13:44:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 27 May 2020 09:21:35 -0700 (PDT), w
    <4...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Wypada jeszcze wspomnieć że nie dość że ich nie leczono, nie mieli zapewnionej
    żadnej wlasciwej opieki lekarskiej to jeszcze modne było ich uśmiercanie poprzez
    podawanie im narkotyku uposledzajacego oddychanie

    Zenek znowu nieźle sobie orze mózg jakąś propagandą.
    Co za starość i margaryna robi z ludzi.

  • 138. Data: 2020-05-28 14:05:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Odpowiedz rad na to samo pytanie co zadałem MK4.

  • 139. Data: 2020-05-28 14:20:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    Thursday, May 28, 2020, 1:44:16 PM, you wrote:

    > Zenek znowu nieźle sobie orze mózg jakąś propagandą.
    > Co za starość i margaryna robi z ludzi.

    Morfina upośledza oddychanie...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 140. Data: 2020-05-28 20:29:44
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://fakty.interia.pl/raporty/raport-koronawirus-
    chiny/polska/news-dr-pawel-grzesiowski-odmrazanie-to
    -jeden-wielki-eksperyment,nId,4521612#iwa_source=spe
    cial

    To taka sama fikcja jak maska na ulicy, z czym polemizowaliśmy od początku. Jeżdżenie
    np. rowerem w masce jest absurdem. To samo dotyczy wesel. Tworzymy totalnie fikcyjną
    sytuację.

    A jednak miliony inteligentnych Polaków zapierdalalo pokornie w maskach zamiast
    zorientować się że to wierutna bzdura ;-)

    Tak z ciekawości który europejski kraj mial takie restrykcje ?