eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCorsa 1.2 16V układ chłodzenia i hamulceCorsa 1.2 16V układ chłodzenia i hamulce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " " <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Corsa 1.2 16V układ chłodzenia i hamulce
    Date: Sun, 27 Jun 2010 21:07:50 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 37
    Message-ID: <i08ej6$a2c$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1277672870 10316 172.20.26.243 (27 Jun 2010 21:07:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Jun 2010 21:07:50 +0000 (UTC)
    X-User: mariusz-net
    X-Forwarded-For: 93.159.0.105
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292615
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Posypała mi się Corsa B silnik 1.2 16V (X12XE) z klimatyzacją i ABS-em, a
    dokładniej to:
    1) był przeciek z układu chłodzenia (mechanik wymienił chłodnice - bo
    najbardziej prawdopodobne źródło wycieku - według niego). Leje się dalej,
    szczególnie jak jest wysokie ciśnienie. Dodatkowo jest wyższa temperatura niż
    na oryginalnej chłodnicy (90st na starej, teraz 92-93 st ale to podobno norma
    przy zamiennikach). Znalazłem skąd się leje ale nie mam pojęcie co to jest.
    Proszę o pomoc w identyfikacji tej części. Zdjęcia (najlepiej widać na 3, na 1
    umiejscowienie w komorze silnika):
    http://img203.imageshack.us/img203/6201/corsa1k.jpg
    http://img683.imageshack.us/img683/6384/corsa2r.jpg
    http://img39.imageshack.us/img39/9055/corsa3u.jpg
    http://img687.imageshack.us/img687/3522/corsa4g.jpg

    2) Był słaby ręczny, dodatkowo szybko uruchamiał się ABS (czasem kontrolka od
    ABS-u świeciła). Mechanik wymienił linkę, cylinderki, szczęki w tylnych
    bębnach. Teraz auto hamuje ale pedał hamulca jest miękki, trzeba cisnąć do
    ogranicznika. Pedał się nie pompuje, kolejne naciśnięcia działają tak samo
    (łapie zawsze na tym samym poziomie). Po zgaszeniu silnika pedał można
    napompować, po uruchomieniu znów robi się miękki. Co można sprawdzić, zrobić
    żeby był twardy (jak przed grzebaniem).

    3) I jeszcze jedna zagadka: w kabinie od strony pedałów słychać cykanie,
    częstotliwość i głośność nie zmienia się w zależności od obrotów czy szybkości.

    Proszę o pomoc w szukaniu przyczyn tych dolegliwości.

    Ps. Możecie polecić solidnego mechanika z okolic Olkusza lub północnej części
    Krakowa?

    Pozdr,
    Mariusz

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: