  • 11. Data: 2014-01-27 15:46:49
    Temat: Re: Coraz taniej za smatfomy
    Od: K <...@...c>

    W dniu 27-01-2014 14:49, masti pisze:

    > CM 11
    > <http://wiki.cyanogenmod.org/w/
    > Unofficial_Ports#Motorola_Moto_G_.28XT1028.2C_XT1032
    .2C_XT1034.29>

    pytanie jak ten CM dziala, bo rozne sie opinie na jego temat slyszy. w
    jednym telefonie daje kopa w innym cos tam nie dziala.

  • 12. Data: 2014-01-28 09:53:03
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 27 Jan 2014 02:21:05 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Ciekawe, kiedy będą dopłacali. ;)
    >
    > http://www.hurt.com.pl/smartfon-modecom-xino-z46-x4-
    czarny,p12565.html?start=newsletter_24-01-2014&promo
    code=newsletter

    >Cztery rdzenie, 4.6" IPS, 960 na 540 DualSIM i 1 GB oRAMkowania DDR3...
    >
    >Aż za 623.04 pln...
    >
    >W zestawie etui i starter T-MOBILE 500MB...
    >
    >Ale chyba do Aero2 nie nadaje się.

    Jak ktoś się nie boi to lepiej sobie zamówić na alliexpress lenovo
    a820, firma znana, telefon dobrze wykonany, z parametrów
    czterordzeniowy procesor, 1gb ramu, dual sim i obsługa aero 2, erkan
    coś koło 4,3.
    Cena w granicach 150$, jedyny minus to czas oczekiwania koło miesiąca.
    Bije na głowe te wszystkie no namy.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-01-28 11:17:29
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-27 14:24, K pisze:

    > w leszka przypadku pewnosci w niczym miec nie mozna, a juz napewno co
    > do jego sprawnosci ;)
    >
    > co do samych telefonow to nie majac zadnego z nich w reku obstawiam,
    > ze moto g deklasuje wynalazki typu monster.

    Moto zawsze sie ceniła, ale i sprzęt był w miarę sprawny. Pytanie,
    dlaczego z tym modelem zeszła tak nisko z ceną?

  • 14. Data: 2014-01-28 11:17:36
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-28 09:53, dizel pisze:

> [...]
    > coś koło 4,3.
    > Cena w granicach 150$, jedyny minus to czas oczekiwania koło miesiąca.

    Ceną na pewno. Reszta to tylko w sferze domysłów.

  • 15. Data: 2014-01-28 11:35:10
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 28 Jan 2014 11:17:36 +0100, Trybun <C...@j...com> wrote:

    >Ceną na pewno. Reszta to tylko w sferze domysłów.

    Żadnych domysłów. Choćby to:
    http://www.youtube.com/watch?v=-7tGSHOifpk
    Zresztą ten model w Polsce jest bardzo popularny mimo że tylko wysyłka
    z Chin wchodzi w grę.
    Podaje to tylko jako przykład bo lenovo ma też lepsze modele, ten to
    taki średniak, ale nawet nie chodzi o lenovo, jest jeszcze kilka
    chińskich firm które robią dobre smartfony a w Polsce nie są znane w
    ogóle.
    Generalnie jeśli miałbym kupować smartfona teraz, zresztą już się
    przymierzam, to wolę sobie ściągnąć takiego lenovo na przykład niż
    kupować w Polsce telefon typu monster, prestigio czy inne jakieś
    badziewie które jest z gwarancją ale jak co do czego to potem jest
    problem.
    Jak kogoś interesuje to warto poczytać to forum: telchina.pl

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2014-01-28 19:48:34
    Od: K <...@...c>

    W dniu 28-01-2014 11:17, Trybun pisze:

    > Moto zawsze sie ceniła, ale i sprzęt był w miarę sprawny. Pytanie,
    > dlaczego z tym modelem zeszła tak nisko z ceną?

    pewnie zeby nie robic konkurencji nexusowi.

  • 17. Data: 2014-01-28 19:51:14
    Od: K <...@...c>

    W dniu 28-01-2014 11:35, dizel pisze:

> [...]
    > problem.
    > Jak kogoś interesuje to warto poczytać to forum: telchina.pl

    no tak, bo lenovo odeslesz na gwarancji i nie ma pewnosci ze:
    1. tam dotrze
    2. wroci

    tez myslalem nad k900, ale cenowo troche odstraszal. nie wiem co jest
    jego nastepca, o ile w ogole cos jest.

  • 18. Data: 2014-01-28 20:46:23
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-28 11:35, dizel pisze:

> [...]
    > problem.
    > Jak kogoś interesuje to warto poczytać to forum: telchina.pl

    No nie wiem, jak dla mnie to ten test wyszedł koszmarnie. Być może to
    nie wina sprzętu, a ofermy która to nagrywała, albo nakładki którą miał
    zainstalowaną. Ale jak na to patrzyłem to trochę dziwiła mnie ta jego
    swoboda w dawaniu piątek...

  • 19. Data: 2014-01-28 20:46:53
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-28 19:48, K pisze:

    > pewnie zeby nie robic konkurencji nexusowi.

    Kto by tam zrozumiał sposób prowadzenia interesów przez amerykańców..

  • 20. Data: 2014-01-29 00:04:58
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    > kupować w Polsce telefon typu monster, prestigio czy inne jakieś
    > badziewie które jest z gwarancją ale jak co do czego to potem jest

    a moze cos z alcatelów? w lutym maja wypuscic osmiordzeniowego potwora
    za mniej niz 250 EUR

    --
    @foe_pl