  • 21. Data: 2014-01-29 02:19:41
    Temat: Re: Coraz taniej za smatfomy
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 28 Jan 2014 19:51:14 +0100, K <...@...c> wrote:

    >no tak, bo lenovo odeslesz na gwarancji i nie ma pewnosci ze:
    >1. tam dotrze
    >2. wroci

    Zgadzam się ale wolę zaryzykować i nie liczyć na gwarancję niż kupić w
    PL jakiegoś monstera i potem użerać się z serwisem.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2014-01-29 02:20:58
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 28 Jan 2014 20:46:23 +0100, Trybun <C...@j...com> wrote:

    >No nie wiem, jak dla mnie to ten test wyszedł koszmarnie. Być może to
    >nie wina sprzętu, a ofermy która to nagrywała, albo nakładki którą miał
    >zainstalowaną. Ale jak na to patrzyłem to trochę dziwiła mnie ta jego
    >swoboda w dawaniu piątek...

    Być może to wina romu który posiadał, ale na ten telefon trochę romów
    jest więc, nie problem znaleźć ten który będzie najlepiej pasował.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2014-01-29 03:48:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "K" lc8u74$m2m$...@p...wsisiz.edu.pl

    > no tak, bo lenovo odeslesz na gwarancji i nie ma pewnosci ze:
    > 1. tam dotrze
    > 2. wroci

    Piszesz o moim Monsterze? Moim zdaniem
    dotrze, ale niekoniecznie wróci. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2014-01-29 03:50:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "the_foe" lc9d2q$vt1$...@n...dialog.net.pl

    > a moze cos z alcatelów? w lutym maja wypuscic
    > osmiordzeniowego potwora za mniej niz 250 EUR

    Jakiś symbol?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2014-01-29 07:22:25
    Od: K <...@...c>

    W dniu 29-01-2014 00:04, the_foe pisze:

    > a moze cos z alcatelów? w lutym maja wypuscic osmiordzeniowego potwora
    > za mniej niz 250 EUR

    pewnie z firefoxem...

  • 26. Data: 2014-01-29 14:16:40
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > "the_foe" lc9d2q$vt1$...@n...dialog.net.pl

    > Jakiś symbol?

    http://www.gsmarena.com/alcatel_one_touch_idol_x+-59
    37.php

    --
    @foe_pl

  • 27. Data: 2014-01-29 14:46:00
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-29 02:20, dizel pisze:

    > Być może to wina romu który posiadał, ale na ten telefon trochę romów
    > jest więc, nie problem znaleźć ten który będzie najlepiej pasował.
    >
    > Pozdrawiam

    No może, ale na podstawie tego co widziałem wcale nie czuję się że
    przepłaciłem płacąc za swój nowy telefon prawie 300zł więcej.

  • 28. Data: 2014-01-29 14:46:12
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-29 00:04, the_foe pisze:

    > a moze cos z alcatelów? w lutym maja wypuscic osmiordzeniowego potwora
    > za mniej niz 250 EUR

    Faktycznie robi wrażenie, zwłaszcza waga 130 gram przy pięciocalowym
    wyświetlaczu to chyba mistrzostwo świata.

  • 29. Data: 2014-01-29 19:18:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 52e90622$0$2214$6...@n...neostrada.pl

    > Faktycznie robi wrażenie, zwłaszcza waga 130 gram przy pięciocalowym wyświetlaczu
    to chyba mistrzostwo świata.

    Nie uważasz, że najcięższy jest akumulator?
    A ten raczej mierzony jest inaczej.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2014-01-31 16:03:54
    Od: Trybun <C...@j...com>

    > "Trybun" 52e90622$0$2214$6...@n...neostrada.pl

    > Nie uważasz, że najcięższy jest akumulator?
    > A ten raczej mierzony jest inaczej.

    Nie, nie uważam!... Poprzedni telefon miał baterie 1500 nowy ma o 0,3"
    większy ekran i baterię o 500mAh pojemniejszą a jednak waży o 10gram
    mniej. A więc wygląda na to że w ciężarze sprzętu większe znaczenike
    maja użyte materiały niż wielkość baterii.