  • 1. Data: 2014-01-26 17:49:48
    Temat: Jak zainstalować program w telefonie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Na stronce telix.pl (przykładowo
    http://www.telix.pl/download/sms-me-and-you--0,854,0
    .html ) jest kilka
    fajnych programów do telefonów. Jak sie wejdzie na stronę do ściągania (jak
    przykładowa) to mamy plik *.jad oraz pod ikoną *.jar plik w formacie *.zip,
    który jar-a zadnego nie zawiera. Może ktoś bardziej obyty pochylić się nad
    tą zagadką i podać odpwoiedź, jak to zainstalować albo podać jakiś link z
    instrukcją? Google odrobiłem, ale jest mnóstwo podpowiedzi jak poradzić
    sobie z jar-em bez jad-u, a nie mogę znaleźć jak takiego zipa z jadem
    rozgryźć. Podałem przykładowy program, ale one wszystkie tam są w taki
    sposób wrzucone.

  • 2. Data: 2014-01-26 19:13:29
    Temat: Re: Jak zainstalować program w telefonie?
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał:

    > Google odrobiłem, ale jest mnóstwo podpowiedzi jak poradzić sobie z jar-em
    > bez jad-u, a nie mogę znaleźć jak takiego zipa z jadem rozgryźć.

    Jeśli na kompa ściągnąłeś plik sms_me-and-you.zip to zmieniasz mu
    rozszerzenie, np total commanderem na sms_me-and-you.jar.
    To wszystko.

  • 3. Data: 2014-01-26 19:13:51
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 26.01.2014 17:49, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > jak takiego zipa z jadem rozgryźć. Podałem przykładowy program, ale one
    > wszystkie tam są w taki sposób wrzucone.

    ogólnie - uruchomić jeden lub drugi plik. jaki masz telefon?
    ToMasz

  • 4. Data: 2014-01-26 19:35:02
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "ToMasz" napisał:

    > ogólnie - uruchomić jeden lub drugi plik. jaki masz telefon?

    Rozumiesz w ogóle co napisał Robert? Ściągnął zipa, a nie jara.

  • 5. Data: 2014-01-26 20:50:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli na kompa ściągnąłeś plik sms_me-and-you.zip to zmieniasz mu
    > rozszerzenie, np total commanderem na sms_me-and-you.jar.
    > To wszystko.

    Na to wpadłem sam na podstawie GOOGLE. Wrzuciłem w jeden katalog, a telefon
    do mnie, "błąd java, niedozwolony argument". Kilka z tych aplikacji
    próbowałem, i wszystko tak samo.Telefon SAMSUNG C3350.

  • 6. Data: 2014-01-26 21:06:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 20:50:23 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Na to wpadłem sam na podstawie GOOGLE. Wrzuciłem w jeden katalog, a telefon
    > do mnie, "błąd java, niedozwolony argument". Kilka z tych aplikacji
    > próbowałem, i wszystko tak samo.Telefon SAMSUNG C3350.

    W tym jar/zip jest zawarty plik jad. Wystarczy go wyciagnac.

    Albo napisac samemu, wyglada np tak

    Manifest-Version: 1.0
    Ant-Version: Apache Ant 1.7.0
    Created-By: 14.0-b16 (Sun Microsystems Inc.)
    MicroEdition-Profile: MIDP-2.0
    MicroEdition-Configuration: CLDC-1.1
    MIDlet-Name: NaviExpert
    MIDlet-Description: NaviExpert Midlet
    MIDlet-Vendor: NaviExpert
    MIDlet-Version: 5.0.1
    MIDlet-Icon: /res/gfx/icon.png
    MIDlet-1: NaviExpert,/res/gfx/icon.png,com.mpilot.MPilotBootst
    rap
    MIDlet-Push-1: sms://:6843, com.mpilot.MPilotBootstrap, *
    MIDlet-Permissions: javax.microedition.io.Connector.http,javax.microed
    ition.io.Connector.socket,javax.microedition.io.Conn
    ector.sms,javax.w
    ireless.messaging.sms.send,javax.wireless.messaging.
    sms.receive,javax
    .microedition.io.PushRegistry,javax.microedition.pim
    .ContactList.read
    ,javax.microedition.pim.ContactList.write,javax.micr
    oedition.io.Conne
    ctor.bluetooth.client,javax.microedition.io.Connecto
    r.comm
    MIDlet-Jar-Size: 697890
    MIDlet-Jar-URL: http://getne.pl/default-ota/5.0.1/sonyericsson/K550i
    /2
    88c04830b3047f098ed1888a355e84c/NE-se-jp7-md-bt-pl-r
    s.jar
    MIDlet-Jar-RSA-SHA1: DhU68Px+o9NdvEbxlxDIufcD9M7Zk+vDjC6eBg......
    MIDlet-Certificate-1-1: MIIFejCCBGKgAwIBAgIQcsrwCLUg7Ot9hDV.....
    MIDlet-Certificate-1-2: MIIGCjCCBPKgAwIBAgIQUgDlqiVW/BqG7Zb......
    MIDlet-Certificate-1-3: MIIE0DCCBDmgAwIBAgIQJQzo4DBhLp8rifc......

    Jako Jar-URL wpisujesz sama nazwe pliku jar, a certyfikaty usuwasz.
    Nad trescia trzeba sie trocha zastanowic.

    J.

  • 7. Data: 2014-01-26 21:16:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    >
    > Jako Jar-URL wpisujesz sama nazwe pliku jar, a certyfikaty usuwasz.
    > Nad trescia trzeba sie trocha zastanowic.

    Chyba nie do końca o tym samym mówimy. Na podanej przeze mnie stronie są
    dwa pliki: jad i zip. Zip zamieniam na jar, a uruchamiam jad. Ale nie
    działa.

  • 8. Data: 2014-01-26 22:14:32
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Tomek" napisał:

    > Rozumiesz w ogóle co napisał Robert? Ściągnął zipa, a nie jara.

    Tak za bardzo nie wiadomo, co ściągnął. U mnie na przykład jest tak, że jak
    ściągam to przez IE, to faktycznie proponuje zapisanie tego jako
    sms_me-and-you.zip, natomiast jak przez FF, to ląduje jako
    sms_me-and-you.jar. Tym niemniej jest tak, jak napisałeś - ten rzekomy *.zip
    jest faktycznie plikiem *.jar (co widać pod dowolnym archiwizatorem), ale
    czemu mu to nie działa - to już tajemnica Samsunga i jego chorej obsługi
    wgrywania aplikacji Java.

    JoteR

  • 9. Data: 2014-01-26 22:30:43
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Robert Tomasik" napisał:

    > Wrzuciłem w jeden katalog, a telefon do mnie, "błąd java,
    > niedozwolony argument". Kilka z tych aplikacji próbowałem, i wszystko tak
    > samo.Telefon SAMSUNG C3350.

    I jesteś pewny, że na tego Samsunga wrzuca się aplikacje Java tak, jak na
    normalny telefon? Przypuszczam, że wątpię. Jeśli się nie mylę, poszukaj
    porad na temat wgrywania aplikacji na platformę AGERE.
    http://samsung-mobile.com.pl/forum/Thread-s3500-oraz
    -nowsze-modele-agere-instrukcja-instalacji-aplikacji
    -java

    JoteR

  • 10. Data: 2014-01-26 22:52:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "JoteR" <u...@i...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > http://samsung-mobile.com.pl/forum/Thread-s3500-oraz
    -nowsze-modele-agere-instrukcja-instalacji-aplikacji

    Jakbym się znał, to bym nie pytał. :-) Niestety ta konkretna porada spod
    linku nie zadziałała.