  • 1. Data: 2014-01-26 22:52:46
    Temat: Usunięcie pinu z sim
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    U jakich operatorów można to wyłączyć? Bo w Orange nie da się :/

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2014-01-26 23:13:31
    Temat: Re: Usunięcie pinu z sim
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Hinek" napisał:

    > U jakich operatorów można to wyłączyć? Bo w Orange nie da się :/

    Bzdura. Da się.

  • 3. Data: 2014-01-27 00:32:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 26 Jan 2014 23:13:31 +0100, "Tomek" <n...@o...pl> wrote:
    > Bzdura. Da się.

    Kiedyś dawało się tylko na prepaidach, coś się zmieniło tym temacie?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2014-01-27 07:59:02
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Tomek" napisał

    > Bzdura. Da się.
    Nie da się. Taką dostałem pisemną odpowiedź.

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2014-01-27 13:47:34
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-27 00:32, Marek pisze:

    > Kiedyś dawało się tylko na prepaidach, coś się zmieniło tym temacie?

    Kiedyś dawało się nawet na dualnych - GSM/CDMA.. Dzisiaj trzeba w tym
    celu indywidualnie kontaktować z Orange i prosić o pozwolenie.

  • 6. Data: 2014-01-27 20:36:56
    Od: W <w...@w...pl>

    Hinek wystukał, co następuje:

    > Użytkownik "Tomek" napisał

    > Nie da się. Taką dostałem pisemną odpowiedź.

    Bzdruna bzdura... Wysyłasz pismo do BOK orange, że jesteś świadom
    konsekwencji wyłączenia pinu i utraty środków, bla, bla, bla (można mailem o
    dziwo) i po jakimś czasie dostajesz odpowiedź a Twoja karta automagicznie
    umożliwia zdjęcie PIN... przerabiane kilkukrotnie, później poszedłem do
    normalnej sieci ;-)

  • 7. Data: 2014-01-27 20:47:20
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "W" napisał:

    > Bzdruna bzdura... Wysyłasz pismo do BOK orange

    Dokładnie w ten sposób.