  • 21. Data: 2009-11-29 12:16:46
    Temat: Re: Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Mateusz pisze:

    > Chodzi Ci o pamięć grafiki tak ? jeszcze powiem Ci, że ten biosk,
    > który jest w tym HPku jest totalnie beznadziejny, nie można nawet
    > określić rozmiaru pamięci ram przydzielonego dla gfx. Z alternatywnym
    > nie będę kombinował, bo to ma być pewne...

    Robi się NTG, no ale: jedyny sens wersji 64bitowej jest
    w sytuacji, gdy kupujesz wersję BOX (aby za rok/dwa przerzucić
    go na nowy sprzęt). Innego sensu nie widzę. Będziesz
    miał raczej problemy a nie zysk. Odpuść wersję 64bit.
    Są sytuacje, że nawet przy 4GB RAM i starszym sprzęcie
    lepiej zainstalować 32-bitowy system.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 22. Data: 2009-11-29 17:08:04
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 27 listopad (piątek) gdy o godz. 7:01 *januszek* napisał(a):

    > 64 bitowy procesor w HP7400? ;P Pomyśl zanim coś napiszesz...

    Ty sam pomyśl, były takie modele na C2D zatem ?

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 23. Data: 2009-11-30 07:01:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Chichotek napisał(a):

    > Ty sam pomyśl, były takie modele na C2D zatem ?

    Acha, Tobie chodzilo o to, ze C2D jest procesorem 64 bitowym? Bo moim
    zdaniem nie jest i bylo o tym w tym watku ;P

    j.

  • 24. Data: 2009-11-30 21:19:35
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 30 listopad (poniedziałek) gdy o godz. 8:01 *januszek* napisał(a):

    > Acha, Tobie chodzilo o to, ze C2D jest procesorem 64 bitowym? Bo moim
    > zdaniem nie jest i bylo o tym w tym watku ;P

    Co jest Twoim zdaniem a co nie jest to mnie nie obchodzi, mnie interesuja
    jedynie fakty a nie Twoje życzenia.

  • 25. Data: 2009-12-01 08:04:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Chichotek napisał(a):

    > Co jest Twoim zdaniem a co nie jest to mnie nie obchodzi, mnie interesuja
    > jedynie fakty a nie Twoje życzenia.

    No to jakie sa wedlug Ciebie fakty? Że to jest procesor 64 bitowy:
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Intel_Core2_arch.s
    vg ? ;) W takim
    razie co to jest: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Itanium_arch.png ?
    :)

    j.

  • 26. Data: 2009-12-01 10:14:12
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    januszek wrote:
    > No to jakie sa wedlug Ciebie fakty? Że to jest procesor 64 bitowy:
> [...]

    inny procesor 64 bitowy?

    pozdrowienia,
    shadow

  • 27. Data: 2009-12-01 11:00:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Potega napisał(a):

    > inny procesor 64 bitowy?

    A czmu nie 128 bitowy? ;P

    j.

  • 28. Data: 2009-12-01 11:38:49
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    januszek wrote:
    > A czmu nie 128 bitowy? ;P

    robisz to dla zabawy, sportu, czy zawodowo? ;)

    definicji "-bitowości" jest - lekko licząc - kilkanaście.
    i w przypadku Core 2 dziwnym trafem sprawdzają się te z "64-"
    z przodu...

    pozdrowienia,
    shadow

  • 29. Data: 2009-12-01 12:55:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Potega napisał(a):

    > robisz to dla zabawy, sportu, czy zawodowo? ;)

    Oczywiscie, ze dla zabawy ;)

    > definicji "-bitowości" jest - lekko licząc - kilkanaście.
    > i w przypadku Core 2 dziwnym trafem sprawdzają się te z "64-"
    > z przodu...

    Powiedzmy, ze jestem konserwatywny ;)

    j.

  • 30. Data: 2009-12-01 12:58:09