  • 11. Data: 2009-11-27 09:41:01
    Temat: Re: Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Rozumiem w takim razie, że według tej teorii Athlon X2 jest procesorem
    > 32bitowym, a na miano 64bitowego zasługuje wyłącznie Itanium?

    Nie znam zupełnie produktów AMD więc nie wiem czym jest Athlon X2.
    Chodzi o implementacja 64 bitowych rozkazow i rejestrow na procesory,
    które 64 bitowe nie są. Z drugą częścią zdania się zgadzam ;)

    j.

  • 12. Data: 2009-11-27 11:29:11
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    J.M.Oizo pisze:

    > u mnie na Lenowo z Atomem 1,6 , 2GB i dyskiem 32GB SSD pamieci pieknie
    > smiga 32bitowy windows 7 Profesional

    U mnie na netbooku Debian, ale jak się wczytasz, to pytanie
    tyczyło się czego innego.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 13. Data: 2009-11-27 11:30:21
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Grzegorz Brycki pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy można na laptopie zainstalować z powodzenie i bez problemów
    > wspomniany system? KToś próbował?

    Pytanie podchwytliwe: po co ?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 14. Data: 2009-11-27 15:01:33
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    mój pierwszy post na grupie... ;)

    Jestem posiadaczem nx7400 i pracuję na systemie w architekturze 32
    bitowej.
    Musisz wziąć pod uwagę, że diagnoza, czy sprzęt nadaje się pod soft
    64bitowy zaczyna się od procesora, następnie drivery.

    Poza tym, właściwie nie jestem pewien, ale przewaga systemu 64bit nad
    32bit polegałaby na tym że system operacyjny byłby w stanie
    zaadresować większą przestrzeń jeżeli chodzi o pamięć operacyjną tak ?
    o ile się nie mylę, to w wypadku nx7400 można na płytę wsadzić max 4gb
    ramu-u więc i tak nic byś nie zyskał, bo nawet przy 64bit procesorze
    ograniczałby Cię limit Pamięci na płycie.

  • 15. Data: 2009-11-27 16:29:43
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    januszek pisze:
    > 64 bitowy procesor w HP7400? ;P Pomyśl zanim coś napiszesz...
    > W Vobisie był model z T2250: http://ark.intel.com/Product.aspx?id=27232
    > który jak widać nie wspiera instrukcji 64 bit...

    nx7400 to nie jest konkretny model tylko nazwa rodziny laptopów, w
    których były montowane różne procesory (od Celeronów począwszy).

    --
    PSYLO

  • 16. Data: 2009-11-27 22:54:54
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > Nie znam zupełnie produktów AMD więc nie wiem czym jest Athlon X2.
    > Chodzi o implementacja 64 bitowych rozkazow i rejestrow na procesory,
    > które 64 bitowe nie są. Z drugą częścią zdania się zgadzam ;)

    ekhm, alpha-sparci i powerpc ci sie gdzies zagubily ;p?

  • 17. Data: 2009-11-28 08:46:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Szymon von Ulezalka napisał(a):

    [...]

    > ekhm, alpha-sparci i powerpc ci sie gdzies zagubily ;p?

    A kysz, a kysz ;P

    j.

  • 18. Data: 2009-11-28 09:28:41
    Od: Maciek - Wally <k...@o...pl>

    Mateusz pisze:
> [...]
    > ramu-u więc i tak nic byś nie zyskał, bo nawet przy 64bit procesorze
    > ograniczałby Cię limit Pamięci na płycie.

    Na dodatek chipset 945 sprawi, że i tak nie będzie widać całych 4GB...

    --
    Maciek

  • 19. Data: 2009-11-28 14:24:55
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 27-11-2009 o 09:25 januszek napisał na pl.comp.pecet:

    > To proste: EMT 64 ;)

    Jeżeli to takie proste, to ja również proszę o instrukcje.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 20. Data: 2009-11-29 11:10:31
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 28 Lis, 10:28, Maciek - Wally <k...@o...pl> wrote:

    > Na dodatek chipset 945 sprawi, że i tak nie będzie widać całych 4GB...

    Chodzi Ci o pamięć grafiki tak ? jeszcze powiem Ci, że ten biosk,
    który jest w tym HPku jest totalnie beznadziejny, nie można nawet
    określić rozmiaru pamięci ram przydzielonego dla gfx. Z alternatywnym
    nie będę kombinował, bo to ma być pewne...