  • 31. Data: 2009-12-01 13:07:14
    Temat: Re: Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Potega napisał(a):

    [...]

    >> Powiedzmy, ze jestem konserwatywny ;)

    > to czego tym biednym Core 2 brakuje?

    Nie wiem czego im brakuje bo ja caly czas myslami jestem przy T2250 o
    ktorym pisalem ;)

    j.

  • 32. Data: 2009-12-01 13:20:18
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    januszek wrote:
    > Nie wiem czego im brakuje bo ja caly czas myslami jestem przy T2250 o
    > ktorym pisalem ;)

    to sprawdź, na jaki Twój post odpowiadałem ;)

    i jeszcze taki food for thought od razu:

    http://gmplib.org/~tege/x86-timing.pdf

    pozdrowienia,
    shadow

  • 33. Data: 2009-12-07 15:46:32
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    januszek pisze:
    > Nie wiem czego im brakuje bo ja caly czas myslami jestem przy T2250 o
    > ktorym pisalem ;)

    Czyli Core Duo, a nie Core 2 Duo. I nie jest to procesor 64 bitowy pod
    żadnym względem :-)

    --
    PSYLO