  • 1. Data: 2009-11-25 06:37:46
    Temat: Zmiana priorytetu wyjść karty graficznej
    Od: "Mrzafka" <m...@d...com.pl>

    Witam.
    Do karty graficznej Gigabyte GV-N98TSL-1GI
    mam podłączony po analogu monitor, a po DVI
    telewizor na HDMI.
    Przy starcie kompa BIOS i uruchamianie WinXP
    wyświetlane są na TV, a gdy ma się pojawić pulpit,
    przełącza się na monitor (w systemie ustawiony jest
    jako główny ekran).
    Jak zmienić priorytet w BIOSie karty graficznej,
    aby głównym wyjściem był port VGA, a nie DVI?
    --
    Mrzafka
    m...@d...com.pl

  • 2. Data: 2009-11-25 14:33:06
    Temat: Re: Zmiana priorytetu wyjść karty graficznej
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Jak zmienić priorytet w BIOSie karty graficznej,
    > aby głównym wyjściem był port VGA, a nie DVI?

    najlepiej kupić urządzenie które nazywa się Video Splitter. Z jednego
    wyjścia tworzy 2 równoczesne sygnały. Odpadają problemy z klonowaniem itp
    niedogodności związane np z wyświetlaniem napisów na jednym a filmu na
    drugim monitorze.

  • 3. Data: 2009-11-25 21:14:27
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2009-11-25 15:33, Doxent pisze:

> [...]
    > wyjścia tworzy 2 równoczesne sygnały. Odpadają problemy z klonowaniem
    > itp niedogodności związane np z wyświetlaniem napisów na jednym a filmu

    Natomiast dochodzą kłopoty związane z jakością chińskiego taniego badziewia.

    ;)
    --
    Pozdrawiam Nathan

  • 4. Data: 2009-11-26 16:12:12
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Natomiast dochodzą kłopoty związane z jakością chińskiego taniego
    > badziewia.

    dobry splitter działa na dvi i kosztuje tyle co dobra karta graficzna.

  • 5. Data: 2009-11-26 20:34:41
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    To chyba lepiej kupic druga grafe. Swoja droga dobra karta graficzna
    kosztuje do 4000 dolcow ;)

    --
    pozdr