  • 161. Data: 2011-01-15 19:34:18
    Temat: Re: Co zrobic...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Cena nie musi odzwierciedlac jakosci.
    > Ja jestem zadowolony z motguma.

    A ja nie.
    Na Boscha do tej pory się nie naciąłem, bo nie pamiętam kiedy go miałem,
    więc jak cena niewiele wyższa niż Motgum to jakoś łatwiej mi chcieć
    spróbować.

    > A gdzie jest napisane jak wygladaja poszczegolne standardy i jak powinny
    > byc nazywane?

    Nie jestem specjalistą od wycieraczek, ale skoro wszyscy poza motgumem
    nazywają te mocowania tak samo, to raczej olśnienia nie doznali, tylko ktoś
    to wymyślił.
    A nie cierpię jak ktoś koniecznie musi nie stosować się do ogólnie przyjętej
    nazwy, tylko wymyślić swoją nową na to samo.

    > Chyba waluty Ci sie pomylily, bo ja tam nigdzie takiej ceny nie widze :>

    pardonsik - w googlu, nie na allegro.

  • 162. Data: 2011-01-15 19:43:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Chyba waluty Ci sie pomylily, bo ja tam nigdzie takiej ceny nie widze :>

    http://sklep.mmarket.com.pl/product_info.php?cPath=3
    9_48&products_id=56&osCsid=3daddc620ea96182a22108d3f
    7524298

    > Za to widze takie ceny http://tinyurl.com/altekpunto

    A widzisz - a ja tam szukałem do PII, a nie do jakiejś prehistorii.
    Dlatego wychodziło o połowę taniej.

  • 163. Data: 2011-01-15 20:20:55
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-15 19:43, Cavallino pisze:

    > http://sklep.mmarket.com.pl/product_info.php?cPath=3
    9_48&products_id=56&osCsid=3daddc620ea96182a22108d3f
    7524298

    Ale ten sklep, ktory wynalazles z regenerowanym alternatorem ma sie
    nijak do wczesniejszych linkow :>
    Bo to, ze mozna cos gdzies kupic/zrobic taniej to ja dobrze wiem.
    ASO niestety to inny swiat i tam regenerowane kosztuja tyle ile widziles
    w linku, ktory Ci podalem (to byl link do sklepu ASO).

    > A widzisz - a ja tam szukałem do PII, a nie do jakiejś prehistorii.
    > Dlatego wychodziło o połowę taniej.

    Tam ceny sa zroznicowne zaleznie od silnika.
    Dla silnikow 16V ceny juz sa od ponad 700zl do prawie 1300zl i to
    wszystko dla silniczkow 1.2 16V :> Dla wiekszych pojemnosci to od 1000
    do ponad 1300zl :P

    --
    Karolek

  • 164. Data: 2011-01-15 20:30:17
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-15 19:34, Cavallino pisze:

    > A ja nie.
    > Na Boscha do tej pory się nie naciąłem, bo nie pamiętam kiedy go miałem,
    > więc jak cena niewiele wyższa niż Motgum to jakoś łatwiej mi chcieć
    > spróbować.

    Twoje prawo, ja tez kupujac motgumy na wiele nie liczylem.

    > Nie jestem specjalistą od wycieraczek, ale skoro wszyscy poza motgumem
    > nazywają te mocowania tak samo, to raczej olśnienia nie doznali, tylko
    > ktoś to wymyślił.

    Jacy wszyscy?
    Handlarze na alledrogo?

    > A nie cierpię jak ktoś koniecznie musi nie stosować się do ogólnie
    > przyjętej nazwy, tylko wymyślić swoją nową na to samo.

    Ale ja nie widze, aby Valeo czy Bosch stosowalo te oznaczenia.
    Jak sie myle to mnie popraw.
    Ale wydaje mi sie, ze skoro te oznaczenia to jakis wymysl handlowcow z
    allegro, czy innego chinola to motgum moze nie zwracac na to uwagi i
    bynajmniej nie jest to oznaka dziadostwa.

    --
    Karolek

  • 165. Data: 2011-01-15 20:56:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    9_48&products_id=56&osCsid=3daddc620ea96182a22108d3f
    7524298

    > Ale ten sklep, ktory wynalazles z regenerowanym alternatorem ma sie nijak
    > do wczesniejszych linkow :>

    W tym sklepie który podawałeś nówka kosztowała 630 - pisałem przecież.

    > Tam ceny sa zroznicowne zaleznie od silnika.
    > Dla silnikow 16V ceny juz sa od ponad 700zl do prawie 1300zl

    Ja mam 1.2 8V i odruchowo akurat takiego szukałem.

  • 166. Data: 2011-01-15 21:02:39
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-15 20:56, Cavallino pisze:

    > W tym sklepie który podawałeś nówka kosztowała 630 - pisałem przecież.

    Alez nie, w sklepie, ktory podalem, czyli sklepie ASO Fiata, 639 czy 653
    to kosztuja nie nowki, ale odnowione, czytaj regenerowane, znaczy sie
    stare, a nie nowe :>
    Jest tam jeden nowy w cenie 1200zl :P

    Nie kazdy ma takie szczescie ;>

    --
    Karolek

  • 167. Data: 2011-01-15 21:07:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jacy wszyscy?
    > Handlarze na alledrogo?

    Nie tylko.
    Sklepy internetowe również.

    Ale fakt - to pomysł Dippa raczej niż Valeo.

  • 168. Data: 2011-01-15 22:10:10
    Od: Maciek <k...@g...pl>

    > Nie wiem, mam dopiero pierwsze motgumy, wiec probka raczej mala, ale na
    > pewno kupie jeszcze raz :>

    Ja juz mam kolejne motgumy i zlego slowa na nie nie powiem 1,5 roku i
    dzialaja dalej pieknie.
    Zreszta juz nie raz byly dyskusje o wycieraczkach, Cavallinio, mial albo
    pecha albo jakis inny syf kupil i sie zrazil. BTW Koledze Bosch, niecaly
    rok pochodzil i do kosza.

    Maciek

  • 169. Data: 2011-01-15 22:20:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Zreszta juz nie raz byly dyskusje o wycieraczkach, Cavallinio, mial albo
    > pecha albo jakis inny syf kupil

    Nie - właśnie syf Motguma kupił.
    Osobiście, po dobrych opiniach na grupie.

    > i sie zrazil.

    Na tym to polega - raz coś producent spieprzy, sprzedawca się wypnie i
    drugiej szansy nie dostają.

    > BTW Koledze Bosch, niecaly rok pochodzil i do kosza.

    Rok jest w miarę ok.
    5 minut jest nie ok.

  • 170. Data: 2011-01-15 22:31:40
    Od: Maciek <k...@g...pl>

    > Na tym to polega - raz coś producent spieprzy, sprzedawca się wypnie i
    > drugiej szansy nie dostają.

    Ciezko powiedziec czy to wina producenta, rownie dobrze mogl byc to
    staroc zlezaly u kogos na magazynie, cholera wie. Jak dla mnie miales po
    prostu pecha.

    Maciek