  • 11. Data: 2010-05-10 14:22:35
    Temat: Re: Co to za znak ostrzegawczy w Niemczech
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Tatanka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b841c16a-dade-4cc1-bb2d-79edd0bf1206@b7g2000yqk
    .googlegroups.com...
    On 10 Maj, 08:45, w_wi <s...@o...eu> wrote:
    >Ty piszesz o zoltym kolku, takiego czegos w PORD nie ma.

    http://prawo-na-drodze.wieszjak.pl/znaki-drogowe/203
    337,Dodatkowe-znaki-dla-kierujacych-pojazdami-wojsko
    wymi.html

  • 12. Data: 2010-05-10 14:27:19
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Tatanka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Ty piszesz o zoltym kolku, takiego czegos w PORD nie ma.

    Takie coś widziałeś?

    http://www.word.lodz.pl/materialy/znaki%20i%20sygnal
    y%20drogowe/Sczegolowe%20warunki%20techniczne%20znak
    i%20i%20sygn%20drog%20i%20inne%20urz/Zal.%201%20Znak
    i%20drog.%20pionowe/Dodatkowe%20znaki%20pionowe.pdf

  • 13. Data: 2010-05-10 14:38:47
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-10, Tatanka <t...@w...pl> wrote:

    > Skad wiesz ze to znak ostrzegawczy?
    > Znaki ostrzegawcze to trojkaty z czerwona obwodką i zoltym tlem (w
    > niektorych krajach - bialym tlem).
    > Ty piszesz o zoltym kolku, takiego czegos w PORD nie ma.

    http://www.tuko.pl/motoryzacja/znaki_drogowe/znaki_d
    odatkowe_wojskowe/

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 14. Data: 2010-05-10 18:25:00
    Od: w_wi <s...@o...eu>

    > http://www.tuko.pl/motoryzacja/znaki_drogowe/znaki_d
    odatkowe_wojskowe/

    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    Dzięki, to były te znaki.
    Przyznam się, że pierwszy raz je widzę
    pozdrawiam
    W.W.

  • 15. Data: 2010-05-10 18:31:02
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 10 May 2010 09:51:29 +0200, cef napisał(a):

> [...]
    092#5367490960930641842

    > Będzie wojna?

    Raczej była, teraz jest wielkie budowanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 16. Data: 2010-05-10 20:20:49
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 May 2010 12:21:43 +0200, "cef" <c...@i...pl> wrote:

    >Jeździłem bardzo dużo po Niemczech, również po drogach lokalnych,
    >i nigdy nie widziałem tam takiego znaku.

    Były na autostradzie - od Świecka w stronę Helmstedt.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2010-05-11 14:13:21
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "cef" <c...@i...pl> wrote in message