  • 1. Data: 2010-05-09 20:19:13
    Temat: Kierowcy polubili liczniki na skrzyżowaniu
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    Według mnie genialny pomysł - powinien być na każdym skrzyżowaniu:

    http://moto.pl/MotoPL/1,90109,7856067,Kierowcy_polub
    ili_liczniki_na_skrzyzowaniu_w_Jarotach.html

    http://tinyurl.com/352ecby

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 2. Data: 2010-05-09 20:25:28
    Temat: Re: Kierowcy polubili liczniki na skrzyżowaniu
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    ups... niedopatrzyłem - było niedawno na grupie
    coś podobnego

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 3. Data: 2010-05-10 15:22:15