  • 1. Data: 2010-05-10 08:45:24
    Temat: Co to za znak ostrzegawczy w Niemczech
    Od: w_wi <s...@o...eu>

    Widziałem na drogach lokalnych w Niemczech znak ostrzegawczy wyglądający
    następująco: okrągły z żółtym tłem, podzielony był czarną linią pionową
    na dwie połowy. W lewej połowie była cyfra 50 u góry a pod nią dwie
    strzałki skierowane jedna w górę druga w dół. Na drugiej połowie była
    cyfra 100 i pod nią jedna strzałka skierowana do góry.
    Cyfry i strzałki były czarne. Były również znaki jak ten opisany ale z
    czarnym rysunkiem ciężarówki u góry a jeszcze inny z rysunkiem czegoś na
    kształt czołgu.
    Znaki ten były ustawione przy jezdni jak typowe znaki.
    Pytałem tubylca ale nie wiedział i nie mógł znaleźć w niemieckim
    kodeksie drogowym.

  • 2. Data: 2010-05-10 08:54:10
    Temat: Re: Co to za znak ostrzegawczy w Niemczech
    Od: Damian Skrycki <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-10 08:45, w_wi pisze:
> [...]
    > Znaki ten były ustawione przy jezdni jak typowe znaki.
    > Pytałem tubylca ale nie wiedział i nie mógł znaleźć w niemieckim
    Znaki dla kierujących pojazdami wojskowymi informujące o obciążeniu
    zazwyczaj mostu w ruchu dwukierunkowym i jednokierunkowym. W Polsce też
    występują.

  • 3. Data: 2010-05-10 08:55:11
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 10 May 2010 08:45:24 +0200, w_wi napisał(a):

> [...]
    > kształt czołgu.
    > Znaki ten były ustawione przy jezdni jak typowe znaki.

    Coś w tym stylu:
    http://picasaweb.google.com/damian.karwot/Balkany_20
    092#5367490960930641842
    (Kosowo)?

    Jeśli tak - strzelam że to dopuszczalna prędkość przejazdu czołgu lub
    pojazdu ciężarowego w momencie gdy przejeżdżają w jedną stronę bądź
    wymijają się na moście.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2010-05-10 09:51:29
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    MadMan wrote:

    > Coś w tym stylu:
    > http://picasaweb.google.com/damian.karwot/Balkany_20
    092#5367490960930641842
    > (Kosowo)?

    Będzie wojna?

  • 5. Data: 2010-05-10 10:51:28
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    cef rzecze:

    > Będzie wojna?

    Oczywiście, że będzie.
    Tak jak auto na pewno się zepsuje.
    Pytanie: kiedy i gdzie?

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 6. Data: 2010-05-10 11:52:42
    Od: ziomus <marcin@pl>

    > Będzie wojna?
    W Niemczech to pozostałość starych czasów, tam przez prawie 40 lat
    urzędowały cztery różne armie.
    W DDR panoszyli się Ruscy, a w NRF głównie Jankesi.

  • 7. Data: 2010-05-10 12:21:43
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    ziomus wrote:

    > W Niemczech to pozostałość starych czasów, tam przez prawie 40 lat
    > urzędowały cztery różne armie.
    > W DDR panoszyli się Ruscy, a w NRF głównie Jankesi.

    Jeździłem bardzo dużo po Niemczech, również po drogach lokalnych,
    i nigdy nie widziałem tam takiego znaku.

  • 8. Data: 2010-05-10 12:23:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Jeździłem bardzo dużo po Niemczech, również po drogach lokalnych,
    > i nigdy nie widziałem tam takiego znaku.

    Zapewne nigdy nie jechales wzdluz standardowej trasy przejazdu z jednostki
    na poligon.

  • 9. Data: 2010-05-10 13:21:33
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 10 Maj, 08:45, w_wi <s...@o...eu> wrote:
> [...]
    > Znaki ten były ustawione przy jezdni jak typowe znaki.
    > Pytałem tubylca ale nie wiedział i nie mógł znaleźć w niemieckim

    Skad wiesz ze to znak ostrzegawczy?
    Znaki ostrzegawcze to trojkaty z czerwona obwodką i zoltym tlem (w
    niektorych krajach - bialym tlem).
    Ty piszesz o zoltym kolku, takiego czegos w PORD nie ma.

  • 10. Data: 2010-05-10 13:41:01
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tatanka w
    k.googlegroups.com>:

    > Ty piszesz o zoltym kolku, takiego czegos w PORD nie ma.

    W moim są znaki W-x

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]