  • 31. Data: 2011-02-09 09:24:37
    Temat: Re: Co to jest smartfon?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Feb 2011 09:12:03 +0100, spa wrote:
    >Uzytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisal w wiadomosci
    >
    >A który nie posiada?
    >Nie tylko Symbian i Android jest systemem operacyjnym.
    >Kazdy dzisiejszy telefon ma jakis system operacyjny (np. producenta)
    >pozwalajacy modyfikowac dzialanie telefonu

    No, z tym "pozwalajacy" to tak kiepsko.

    Choc prawie kazdy ma dzis jave, ale to taki polowiczny system
    operacyjny.

    J.

  • 32. Data: 2011-02-09 10:44:12
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 08.02.2011 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Czyli PSP Go jest smartfonem?

    Nawet nie wiem co to, to "PSP Go", ale wiem że Ty wiesz, że odpowiednio
    tnąc cytaty, można wszystko przekręcić.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 33. Data: 2011-02-09 11:01:10
    Od: "spa" <s...@a...er>

    > Choc prawie kazdy ma dzis jave, ale to taki polowiczny system
    > operacyjny.

    Zgadzam się.
    Granica smartfonowatości jest zależna od definiującego.
    Jakie telefony pozwalają zmieniać system operacyjny jak pecety?
    Zamieniać symbiany, androidy, windowsy?
    Nawet topowego androida w wielu modelach smarfonow nie da się zmienić na
    nowszą wersję
    Może "prawdziwe" smarfony dopiero nadejdą? Laptop w rozmiarze standardowej
    dzisiejszej komórki

  • 34. Data: 2011-02-09 11:04:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 9 Feb 2011 10:44:12 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

    > Nawet nie wiem co to, to "PSP Go", ale wiem że Ty wiesz, że odpowiednio
    > tnąc cytaty, można wszystko przekręcić.

    Wiem, że przytaczając dowolny argument od czapy można próbować dezawuować
    rozmówcę, ale w zasadzie zawsze daje do całkowicie odwrotny wynik.

    PSP Go, którego setki pełnych opisów znajdziesz bez trudu w Google jest
    urządzeniem mającym system operacyjnym i jest przeznaczone do kupowania
    różnorodnych form rozrywki w specjalizowanym, dostępnym online sklepie
    producenta systemu operacyjnego urządzenia. Chciałem się upewnić czy
    uważasz go za smartfon, skoro doskonale wypełnia twoją definicję.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 35. Data: 2011-02-09 11:06:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 9 Feb 2011 12:01:10 +0100, spa napisał(a):

> [...]
    > nowszą wersję
    > Może "prawdziwe" smarfony dopiero nadejdą? Laptop w rozmiarze standardowej

    A telefon w którym daje się zainstalować Ubuntu albo nawet pecetowe Windows
    odpalić (stare bo stare ale zawsze) nie wystarczy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 36. Data: 2011-02-09 11:10:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-09 12:04, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > producenta systemu operacyjnego urządzenia. Chciałem się upewnić czy
    > uważasz go za smartfon, skoro doskonale wypełnia twoją definicję.

    A dzwonić też z niego można?

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2011-02-09 11:11:06
    Od: "spa" <s...@a...er>

    > A telefon w którym daje się zainstalować Ubuntu albo nawet pecetowe
    > Windows
    > odpalić (stare bo stare ale zawsze) nie wystarczy?

    W jakich tak można?

  • 38. Data: 2011-02-09 11:13:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 09 Feb 2011 12:10:38 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > A dzwonić też z niego można?

    A to wciąż jest wymagane? O cholera...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

  • 39. Data: 2011-02-09 11:15:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 9 Feb 2011 12:11:06 +0100, spa napisał(a):

    > W jakich tak można?

    Pierwszy z brzegu HTC HD2 - do wyboru systemy Windows Mobile, WP7, Android,
    Ubuntu, MeeGo, Windows 95, Windows 98

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 40. Data: 2011-02-09 11:16:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-09 12:13, Waldek Godel pisze:

    > A to wciąż jest wymagane? O cholera...

    Zatem najpierw czytaj, a potem tnij cytaty :)

    --
    Liwiusz