  • 21. Data: 2011-02-08 14:43:14
    Temat: Re: Co to jest smartfon?
    Od: "spa" <s...@a...er>

    news:slrnil2kjn.2pa8.januszek@gimli.mierzwiak.com...
    > Kiedyś mówiono, że to Google jest Internetem, dziś, że Fejsbóg jest
    > Internetem - być może więc smartfonem jest takie urządzenie, którym
    > dawniej można się było podłączyć do google a dziś do fb? ;)

    wystarczy;?

    http://allegro.pl/sci-iphone-i68-4g-dual-sim-wifi-mp
    4-fm-wysylka-24h-i1447593468.html

    a jaki tani :-)

  • 22. Data: 2011-02-08 16:00:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    spa napisa?(a):

    > Na jakim telefonie komórkowym wygodnie używa się grup dyskusyjnych?
    > Na żadnym, bo ekrany i klawisze za małe.

    Odwracajac ten argument: może masz za duże paluchy i za słaby wzrok? ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 23. Data: 2011-02-08 16:00:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Waldek Godel napisa?(a):

    > Ale w sumie co za problem? Nokia E71, Putty for Symbian, slrn na konsoli i
    > sru.

    I tak właśnie odpisałem... ;PPP

    j.

  • 24. Data: 2011-02-08 17:52:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Feb 2011 14:41:19 +0000, Waldek Godel wrote:

    >po pierwsze - oprogramowanie nędzne.
    >Ale w sumie co za problem? Nokia E71, Putty for Symbian, slrn na konsoli i
    >sru.
    >Chociaż wtedy ciężko mówić o używaniu "NA TELEFONIE"

    Ale w zasadzie nic nie stoi na przeszkodzie zeby napisac
    newsreader/(writer) w javie na prawie wszystkie wspolczesne telefony.
    moglby chyba nawet miec syntezator mowy i czytac posty, skoro ekran za
    maly :-)

    J.

  • 25. Data: 2011-02-08 17:53:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Feb 2011 14:18:57 +0000 (UTC), kakmar wrote:
    >To zależy, kiedyś:
    >Smartfon to było urządzenie które integrowało PDA(właściwie mieszczący
    >się w ręce/kieszeni komputer z wbudowaną specjalizacją PDA) z telefonem.
    >Posiadało bardzo szerokie możliwości konfiguracji i dostosowania do
    >potrzeb urzyszkodnika. Czy to przez dostępne funkcje, czy możliwe do
    >zainstalowania oprogramowanie. Posiadało też zwykle zaawansowane
    >możliwości synchronizacji/integracji/współpracy z komputerem PC,
    >systemem/oprogramowaniem i danymi usera.

    Tylko wiesz - funkcje PDA to teraz realizuje prawie kazdy telefon,
    wcale nie pretendujacy do roli smartfona.

    J.

  • 26. Data: 2011-02-08 17:54:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Feb 2011 14:08:38 +0000, Waldek Godel wrote:
> [...]
    4-32gb-nowy-i1446470894.html ,

    >ooo.. swarovski... tak, to jest zdecydowanie to o co chodzi w smartfonach.

    No ba, a jaka byla najlepsza, bo najdrozsza, aplikacja na ajfona ? :-)

    J.

  • 27. Data: 2011-02-09 05:31:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    J.F napisa?(a):

    > Ale w zasadzie nic nie stoi na przeszkodzie zeby napisac
    > newsreader/(writer) w javie na prawie wszystkie wspolczesne telefony.

    Nic nie stoi? To na kiedy przygotujesz dzialajacy kod? ;P

    j.

  • 28. Data: 2011-02-09 07:12:06
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Dyskusja dluga i skomplikowana, a wg. mnie odpowiedz prosta: smartfon
    dzis to kazdy telefon z systemem operacyjnym.
    Oczywiscie jak juz wczesniej wspomniano nie kazdy spelnia pelne
    funkcje PDA, ale kryterium to posiadanie SO.

  • 29. Data: 2011-02-09 08:12:03
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Uzytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...
    > Dyskusja dluga i skomplikowana, a wg. mnie odpowiedz prosta: smartfon
    > dzis to kazdy telefon z systemem operacyjnym.

    A który nie posiada?
    Nie tylko Symbian i Android jest systemem operacyjnym.
    Kazdy dzisiejszy telefon ma jakis system operacyjny (np. producenta)
    pozwalajacy modyfikowac dzialanie telefonu
    Chyba w zadnym nie mozna zmienic systemu operacyjnego na inny, choc moge
    sie mylic i zamiast Symbiana moze byc WM czy inny iOS

  • 30. Data: 2011-02-09 09:22:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 9 Feb 2011 06:31:33 +0100, januszek wrote:
    >J.F napisa?(a):
    >
    >Nic nie stoi? To na kiedy przygotujesz dzialajacy kod? ;P

    A jest zbyt ?

    http://mobilenews.sourceforge.net/

    J.