  • 11. Data: 2013-02-03 23:32:34
    Temat: Re: Co to jest i jak to działa?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-02-03 22:38, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Ciekawe ile czasu wytrzyma mój komentarz?

    A co napisałeś ?
    Bo chyba już nie ma. Ja dołożyłem swój.

    "Widocznie w moim egzemplarzu były odwrócone bieguny baterii orgonowej,
    bo kot po zawieszeniu mu tego na szyi (a bronił się bardziej niż przed
    wodą nieświęconą), najpierw wytrzeszczył oczy, że mu prawie na wierzch
    wylazły, potem zaczął biegać jak oszalały, sikając gdzie popadnie, a
    potem pazurami zaczął wydrapywać na tapetach coś, co najbardziej
    przypomina "666". Nie wiem teraz, czy mu to zdjąć (dość ryzykowne), czy
    lepiej otworzyć mu okno, żeby uciekł ?"

  • 12. Data: 2013-02-03 23:40:14
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Grzegorz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Sorry, linka nie wkleiłem,
    > http://merhlin.pl/opis/3397514/animka.html

    Ojej, jaaaka szkoda, że zwierzaki nie miały tego przez ostatnich coś koło
    kilkuset milionów lat :P Wtedy świat cały emanowałby miłością i dobrą
    energią :) :P

  • 13. Data: 2013-02-03 23:43:56
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ojej, jaaaka szkoda, że zwierzaki nie miały tego przez ostatnich coś
    > koło kilkuset milionów lat :P Wtedy świat cały emanowałby miłością i
    > dobrą energią :) :P

    ile jest posłów ? coś koło 450 chyba ? 450*79 zł = 35550 zł.
    To grosze jeśli wziąć pod uwagę pozytywne skutki !

    Zrzucamy się !

  • 14. Data: 2013-02-04 00:03:50
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 lutego 2013 23:32:34 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:

> [...]
    >
    > potem pazurami zaczął wydrapywać na tapetach coś, co najbardziej
    >
    > przypomina "666". Nie wiem teraz, czy mu to zdjąć (dość ryzykowne), czy

    To masz straszny problem. Jak wypuścisz to wszystkie psy w okolicy rozszarpie a potem
    za staruszki się weźmie. Przyjedzie weterynarz z policją i tak jak już kiedyś było
    weterynarz operacji odstrzelenia nie zobaczy bo zostanie wcześniej odstrzelony przez
    policjanta. Historia zna taki przypadek jak kota, co prawda większego, łapali. Daj mu
    waleriany. Jak przyśnie to mu zdejmij. Ołowiane rękawice masz? Jak zdejmiesz to masz
    znowu problem. Jak to utylizować. Jak zakopiesz to żarłoczne glizdy spod ziemi
    wypełzną. A jak na krety trafi? Broń Boże do rzeki albo morza z tym. No chyba że
    chcesz zobaczyć ataki stad dzikich rozwielitek. Ty jeszcze nie wiesz co sobie
    narobiłeś nierozważnym zakupem.

  • 15. Data: 2013-02-04 00:15:52
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-02-03 23:32, sundayman wrote:

> [...]
    > potem pazurami zaczął wydrapywać na tapetach coś, co najbardziej
    > przypomina "666". Nie wiem teraz, czy mu to zdjąć (dość ryzykowne), czy

    :-)

    Ja jedno zdanie, o politykach, ale mój młody jak go napuszcze to moze
    sie wykaze :p

    Włodek

  • 16. Data: 2013-02-04 01:01:56
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 03.02.2013 23:43, sundayman wrote:

    > ile jest posłów ? coś koło 450 chyba ? 450*79 zł = 35550 zł.
    > To grosze jeśli wziąć pod uwagę pozytywne skutki !

    Proponuję w sejmie powiesić orzełka z czystego kobaltu-60. Powinno
    oświecić co niektórych.

    Michoo

  • 17. Data: 2013-02-04 01:11:35
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Proponuję w sejmie powiesić orzełka z czystego kobaltu-60. Powinno
    > oświecić co niektórych.

    I koniecznie radowy krzyż !

  • 18. Data: 2013-02-04 01:20:22
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 lutego 2013 01:11:35 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:

    > I koniecznie radowy krzyż !

    Lem był wizjonerem. Chyba w bajkach robotów wymyślił sposób na korupcję. Władca kazał
    robić pieniądze z Plutonu. Tylko do pewnego momentu korupcja działała.

  • 19. Data: 2013-02-04 01:52:32
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Lem był wizjonerem. Chyba w bajkach robotów wymyślił sposób na korupcję. Władca
    kazał robić pieniądze z Plutonu. Tylko do pewnego momentu korupcja działała.

    No niezupełnie :) Ten władca kazał poddanym nosić uranowe uszy (taki też
    jest tytuł) - żeby nielegalne zgromadzenia nie mogły być za duże.
    A te monety to właśnie sam władca dostał, i jak dostał odpowiednio dużo...

    Kurde, żeby tak się dało płacić podatki !

  • 20. Data: 2013-02-04 02:10:08
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał:

    > No niezupełnie :) Ten władca kazał poddanym nosić uranowe uszy

    Urbanowe uszy -- to ja bardzo dobrze pamiętam. Lem wielkim prorokiem był,
    nawet jak się czasem o jedną literkę pomylił.

    > (taki też jest tytuł) - żeby nielegalne zgromadzenia nie mogły być za duże.
    > A te monety to właśnie sam władca dostał, i jak dostał odpowiednio dużo...

    Pamiętam jeszcze, że w 1986 roku mówiono (ponoć ktoś na konferencji
    prasowej usłyszał), że mleko będzie sprzedawane tylko w półlitrowych
    butelkach. Żeby masy krytycznej nie przekoroczyć.

    > Kurde, żeby tak się dało płacić podatki !

    To z kolei pisał Mielchior Wańkowicz ("Atlantyk-Pacyfik"), że jak w USA
    wprowadzono opłaty za przejazd autostradą czy też mostem, to kierowcy
    zanim zapłacili, to podgrzewali monetę ile się dało w płomieniu zapalniczki.

    --
    Jarek