  • 1. Data: 2012-02-24 21:35:37
    Temat: Co się stało z SE?
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    Witam!

    Widzę, że od dziś strona oficjalna firmy nie nazywa się Sony Ericsson
    tylko Sony Mobile i wypuszczają nowy model tylko pod nazwą Sony. Sony
    wchłoneło całkiem Ericssona czy będzie równolegle podwójne nazewnictwo?

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 2. Data: 2012-02-24 21:42:28
    Temat: Re: Co się stało z SE?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 24 Feb 2012 22:35:37 +0100, Mumin napisał(a):

    > Widzę, że od dziś strona oficjalna firmy nie nazywa się Sony Ericsson
    > tylko Sony Mobile i wypuszczają nowy model tylko pod nazwą Sony. Sony
    > wchłoneło całkiem Ericssona czy będzie równolegle podwójne nazewnictwo?

    Tak ciężko jest wejść na choćby sonyericsson.com, poczekać na
    przekierowanie i przeczytać choćby to:
    http://www.sonymobile.com/cws/corporate/company/comp
    any/company-facts
    ???
    Nie wspominając już o uzyciu takiej tajnej strony dla geeków pod nazwą
    google.com, żeby już nie wymagać czytania stron branżowych..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2012-02-24 21:49:08
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-02-24 22:42, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > Nie wspominając już o uzyciu takiej tajnej strony dla geeków pod nazwą
    > google.com, żeby już nie wymagać czytania stron branżowych..

    A czy to takie dziwne, że się zadaje takie pytanie na grupie temu
    poświęconej? Idąc Twoim tokiem rozumowania to możnaby newsy zamknąć bo
    przecież wszystko gdzieś można znaleźć...

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 4. Data: 2012-02-24 21:53:43
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 24 Feb 2012 22:49:08 +0100, Mumin napisał(a):

    > A czy to takie dziwne, że się zadaje takie pytanie na grupie temu
    > poświęconej? Idąc Twoim tokiem rozumowania to możnaby newsy zamknąć bo
    > przecież wszystko gdzieś można znaleźć...

    dlaczego każdy kolejny leń który pyta o rzeczy oczywiste rzuca dokładnie
    tek sam tekst? Nie będzie ani jednego oryginalnego?

    http://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&q=s
    ony+wykupuje+ericsson&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf
    -8&channel=suggest#q=sony+wykupuje+ericsson&hl=pl&cl
    ient=opera&hs=6Uj&rls=pl&channel=suggest&prmd=imvns&
    source=lnt&tbs=lr:lang_1pl&lr=lang_pl&sa=X&ei=fAZIT9
    zwH4Kx8QPmsZGIDg&ved=0CAkQpwUoAQ&bav=on.2,or.r_gc.r_
    pw.,cf.osb&fp=b1ec015895699622&biw=1400&bih=830

    154 tysiące wyników. Załóżmy, że połowa dotyczy czego innego, wciąż zostaje
    77 tysięcy na temat. No niech zostanie 20 tysięcy. Za mało, żeby znaleźć
    odpowiedź, prawda? Koniecznie musisz zadać swoje własne, jakże oryginalne
    pytanie, inaczej się udusisz, prawda?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

  • 5. Data: 2012-02-24 21:54:11
    Od: Sheikh 'le Mineth' el Shah <s...@g...com>

> [...]
    > Nie wspominając już o uzyciu takiej tajnej strony dla geeków pod nazwą
    > google.com, żeby już nie wymagać czytania stron branżowych..

    Po chuj jest ta grupa? Po to żeby można się czegoś dowiedzieć o
    telefonach od ludzi, którzy coś na ten temat wiedzą, w przeciwieństwie
    do ciebie. Ty zawsze wyskakujesz jak diabełek z pudełka z tym swoim
    gugle i zaświadczeniem o dysguglii trolu.
    Moja cierpliwość się skończyła, wykurwiaj

    --
    p3dob3@r

  • 6. Data: 2012-02-24 21:54:56
    Od: Hans <b...@n...com>

    W dniu 2012-02-24 22:53, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > odpowiedź, prawda? Koniecznie musisz zadać swoje własne, jakże oryginalne

    WYKURWIAJ

  • 7. Data: 2012-02-24 21:57:11
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-02-24 22:53, Waldek Godel pisze:
    Koniecznie musisz zadać swoje własne, jakże oryginalne
    > pytanie, inaczej się udusisz, prawda?

    Tak samo jak Ty, jak się do kogoś lub czegoś nie przypierdzielisz
    codziennie... Ty masz człowieku chyba jakiś problem ze sobą...

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 8. Data: 2012-02-24 21:59:32
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 24 Feb 2012 22:57:11 +0100, Mumin napisał(a):

    > Tak samo jak Ty, jak się do kogoś lub czegoś nie przypierdzielisz
    > codziennie... Ty masz człowieku chyba jakiś problem ze sobą...

    Na całe szczęście dla domorosłych wannabe-psychiatrów jest inna grupa i
    dzięki temu możesz nas już opuścić. Pa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 9. Data: 2012-02-24 22:01:27
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Mumin <m...@T...onet.pl> wrote:
> [...]
    >>

    > Tak samo jak Ty, jak się do kogoś lub czegoś nie przypierdzielisz
    > codziennie... Ty masz człowieku chyba jakiś problem ze sobą...

    Nie przejmuj się nim, to pospolity troll.

  • 10. Data: 2012-02-24 22:07:16
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-02-24 23:01, Skrypëk pisze:

    > Nie przejmuj się nim, to pospolity troll.

    Ja tego osobnika znam nie od dziś i nie tylko z tej grupy, ale i tak
    zawsze wkurzyć potrafi...

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin