  • 11. Data: 2012-02-25 00:54:37
    Temat: Re: Co się stało z SE?
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Skrypëk

    > Nie przejmuj się nim, to pospolity troll.

    Znany tu i ówdzie jako troll Waldek.

  • 12. Data: 2012-02-25 00:55:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Hans

    > WYKURWIAJ

    Jak się odzywasz do Pana Trolla?

  • 13. Data: 2012-02-25 08:46:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:mw3sw6wvpl31$.dlg@lepper.institute.com...
    > Dnia Fri, 24 Feb 2012 22:49:08 +0100, Mumin napisał(a):
    >
    > dlaczego każdy kolejny leń

    Dlaczego na kazdej grupie jest jakis nadaktywny jasniepanski ciul wyzywajacy
    wszystkich od leni?

  • 14. Data: 2012-02-25 08:51:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mumin" <m...@T...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja tego osobnika znam nie od dziś i nie tylko z tej grupy, ale i tak
    > zawsze wkurzyć potrafi...

    Juz nawet w liczbie mnogiej o sobie, wonnabe-jasnie-pan a moze jednak klient
    psychiatryka?

  • 15. Data: 2012-02-25 11:15:49
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał;

    > Dlaczego na kazdej grupie jest jakis nadaktywny jasniepanski ciul wyzywajacy
    > wszystkich od leni?

    To proste. Bo na każdej pospolitej grupie znajdzie się stado baranów, które
    zamiast kliknąć kilka słów kluczy w google woli zawracać dupę i czekać pół dnia
    na odpowiedź.
    Proste czy przetłumaczyć na język jeleni?

  • 16. Data: 2012-02-25 11:48:23
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Tomek wrote:
> [...]
    > czekać pół dnia na odpowiedź.
    > Proste czy przetłumaczyć na język jeleni?

    sprecyzuj jeszcze tylko, co to znaczy "zawracać dupę" i w jaki sposób Mumin
    zawrócił ci dupę?
    A WG to nie tylko troll, to jest troll-moderator.

  • 17. Data: 2012-02-25 12:02:15
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > A WG to nie tylko troll, to jest troll-moderator.

    Ale tacy ludzie jak Waldek sa listach dyskusyjnych potrzebni!!!!
    Wyobraź sobie, że pewnego dnia znikają z nich:
    - Waldek Godel
    - Adam Pła....jakośtam
    - Cavall....costam
    - Pszemol
    - moon
    - i jeszcze kilka osób, ktorych za pominiecie z góry przepraszam
    Zawartosc merytoryczna grup pozostaje identyczna, "objetość" maleje o
    50%, ale jak jest nuuuuuudno :)

    --
    Pzdr

  • 18. Data: 2012-02-25 12:39:09
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ArekM

    > Zawartosc merytoryczna grup pozostaje identyczna, "objetość" maleje o
    > 50%, ale jak jest nuuuuuudno :)

    A jakbyś Ty zniknął, to nie zmieniłoby się ani jedno ani drugie. A w
    każdym razie w sposób pomijalny. Nie jestem pewien, czy to powód do dumy.

  • 19. Data: 2012-02-25 19:25:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czekać pół dnia na odpowiedź.
    > Proste czy przetłumaczyć na język jeleni?

    Zostaw w oryginalnej bucówie. Do podobnych sobie najlepiej trafisz, wszak
    tylko do nich piszesz.

  • 20. Data: 2012-02-26 13:15:49
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    >Znany tu i ówdzie jako troll Waldek.

    dyskutowanie o tej miernocie to ZNIEWAGA dla PRAWDZIWYCH trolli

    zGabor