  • Data: 2015-06-22 03:10:30
    Temat: Co robić ? Stary Olympus E-620 i obiektywy...
    Od: "ZAQ" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mój ukochany Olympus E-620 powoli się wykańcza, tzn. body,
    matryca powoli siada, do tego cała reszta się niebawem rozsypie.
    Dysponuję przyzwoitym obiektywem Zuiko Digital 14-54 oraz
    obiektywami pod M42 (adapter 4/3), raczej ich nie sprzedam
    bo sporo stracę, a cenię ten sprzęt.

    Co byście zrobili na moim miejscu ?

    Szukali na allegro innych używanych egzemplarzy body E-620 lub np. E-5 ?
    czy może lepiej kupić bezlusterkowca Olympus i poprzez adapter
    micro 4/3 -> 4/3 mocować aktualny obiektyw ? Zdało by to egzamin ?
    w sensie czy matryce w tych bezlusterkowcach są lepsze niż w starych
    lustrzankach jak mój E-620 ? Czy zdjęcia na jakości by nie straciły ?

    Inna opcja to sprzedać wszystko i wejść w inny system, Canon lub Nikon,
    ale zanim uzbieram na dobre obiektywy to minie wiele miesięcy i jest
    to rozwiązanie ostateczne i trochę absurdalne, nie stać mnie.

    Z góry dzięki za ewentualną pomoc.

    Pozdrawiam
    ZAQ