  • Data: 2015-07-31 22:34:46
    Temat: Re: Co robić ? Stary Olympus E-620 i obiektywy...
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-07-31 13:14, J.F. wrote:
    > Albo czym predzej kupic jakies body.
    > Bo nowe zmiany moga nie byc kompatybilne ze starymi obiektywami.

    Bez przesady.
    W zmianach jakościowych chodziło mi zasadniczo o to, że po kilku latach
    prób odróżnienia się bezlusterkowce zaczną przypominać lustrzanki.
    Nie wydaje mi się, żeby to miało oznaczać niekompatybilność. Pewnie
    zostaną te same bagnety i te same rejestry - nawet jeśli niektóre firmy
    żałują, że jednak nie zrobiły trochę grubszych aparatów (Sony ;)).

    Dziś tak naprawdę największe zmiany trwają w Nikon F, bo po 15 latach
    zastanawiania się wreszcie porzucają mechaniczną przysłonę. Strasznie
    się bałem, że wprowadzą też jakiś silnik krokowy ala Canon STM, ale na
    szczęście nic takiego się nie wydarzyło. :)

    pozdrawiam,
    PK