  • 31. Data: 2011-11-15 17:26:47
    Temat: Re: Co kupić - nieco lepsza idiot camera
    Od: Maksymilian Dutka <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com>

    W dniu 2011-11-14 23:32, DoQ pisze:
> [...]
    v7TZGKaw?feat=directlink

    YmWLjVjg?feat=directlink

    > Moim skromnym zdaniem słabo z ostrością, takie mydlane te zdjęcia...
    > https://picasaweb.google.com/Pawel.DoQ/Minolta100200
    45 we wrześniu
    > testowałem obiektyw minolty 100-200/4.5 za którego dałem raptem 300PLN.
    > Jak widać nie potrzeba pierdyliarda zoomu i 10kpln zeby bylo ostro.

    "Niestety, nie znaleziono strony."

    Maksymilian Dutka

  • 32. Data: 2011-11-16 15:42:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-11-2011 18:26, Maksymilian Dutka pisze:

    > "Niestety, nie znaleziono strony."

    Sorry album był jako prywatny.
    https://picasaweb.google.com/Pawel.DoQ/Minolta100200
    45 juz.

    --
    Paweł

  • 33. Data: 2011-11-16 19:30:24
    Od: Maksymilian Dutka <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com>

    W dniu 2011-11-16 16:42, DoQ pisze:

    > Sorry album był jako prywatny.
    > https://picasaweb.google.com/Pawel.DoQ/Minolta100200
    45 juz.

    Co by nie mówić wyglądają lepiej. No ale P500 kosztuje ok 1300zł, a SONY
    A580 ALPHA ok 3000zł + obiektyw. Dodatkowo te fotki co pokazałeś jednak
    były robione przy krótszej ogniskowej ;)

    Kilka fotek z P500 obrobionych w Gimp-ie:

    https://picasaweb.google.com/109862184023448024748/T
    apety?authuser=0&feat=directlink

    Maksymilian Dutka

  • 34. Data: 2011-11-16 19:42:53
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Maksymilian Dutka" <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com> wrote:

    [...]
    > Co by nie mówić wyglądają lepiej. No ale P500 kosztuje ok 1300zł, a
    > SONY A580 ALPHA ok 3000zł + obiektyw. Dodatkowo te fotki co pokazałeś
    > jednak były robione przy krótszej ogniskowej ;)

    Śmiem wątpić... ;)

    (dla niewnikajacych: P500 ma oficjalnie 144 mm na długim końcu,
    choć po przekropieniu daje to wirtualny ekwiwalent 810 mm :)

    [mr.]

  • 35. Data: 2011-11-16 19:57:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-11-2011 20:30, Maksymilian Dutka pisze:

    > Co by nie mówić wyglądają lepiej. No ale P500 kosztuje ok 1300zł, a SONY
    > A580 ALPHA ok 3000zł + obiektyw. Dodatkowo te fotki co pokazałeś jednak
    > były robione przy krótszej ogniskowej ;)

    Gwarantuję Ci, że w takich warunkach oświetleniowych identyczne zdjęcia
    z tym obiektywem zrobiłaby moja była KM D5D ;)
    Za 1400PLN z kitem można kupić jej ulepszony odpowiednik czyli Sony A200
    (jeszcze nową). Tak więc za niedużo więcej niż P500 masz przyzwoite DSLR
    z 2ma obiektywami 18-70 + np. omawianą Minoltę 100-200/4.5.

    > Kilka fotek z P500 obrobionych w Gimp-ie:
    > https://picasaweb.google.com/109862184023448024748/T
    apety?authuser=0&feat=directlink

    Lepiej, choć nie jestem zwolennikiem pudrowania syfków softem i ogólnie
    nie przepadam za zbytnią ingerencją ;)
    PS: fale się przepaliły ;)

    --
    Paweł