  • 11. Data: 2012-06-24 23:32:12
    Temat: Re: Co kieruje ludźmi?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Jun 2012 22:37:07 +0200, frank drebin napisał(a):
    > Gość od którego kupiłem w allegro miał tylko kilka komentarzy, a że był z
    > mojego miasta to ustaliłem z nim odbiór osobisty.
    > Telefon był jego żony a gość jest wojakiem (chyba zawodowym) ale zapomniałem
    > zerknąć na szarżę. Ale mundur wyglądał tak maks na chorążego :)
    > Takie mają zarobki te wojaki?

    Zalezy kiedy. W Iraku czy Afganistanie - calkiem spore.

    A pamietasz jak nasi bohaterowie wracali ? Zamiast orkiestry na lotnisku
    czekala rewizja, jeden przywiozl cos 100 tys $ w gotowce :-)

    J.

  • 12. Data: 2012-06-24 23:46:33
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał:

    > Ale chyba nie przy takiej przebitce, zeby z 3300 zrobilo sie 1800.

    Kupiony w lutym za 3300, sprzedany na szybko do komisu za 1500, komis sprzedaje
    dalej nówkę klientowi za 2500, klient nosi 4 miesiące i sprzedaje za 1800.
    Naturalny spadek ceny.
    Analogicznie, jeśli jak pisze Frank, właściciel wojak sprzedawał, to nie sprzeda
    drożej używki po 3 miesiącach i nie trzeba się jakimiś dziwnymi zachowaniami
    kierować. Ot taki rynek i upodobania użytkowników.

  • 13. Data: 2012-06-25 00:11:13
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "frank drebin" napisał:

    > Iphone 4s

    No to przestań szukać racjonalnego wytłumaczenia. Daremny trud.

    JoteR

  • 14. Data: 2012-06-25 00:22:13
    Od: "dizel" <x...@x...com>

    frank drebin<b...@v...pl> wrote:
> [...]
    > Cena 1800 zł, gwarancja leci od końca lutego. Telefon kompletnie bez żadnych
    > rys, śmiga jak ta lala, akcesoria kompletne włącznie z pudełkiem.
    > Teraz najlepsze - paragon z Saturna na kwotę ~3300 zł
    > Kuźwa, co kieruje ludźmi, że wydają taką sumę na fona a za 4 m-ce sprzedają
    > za ledwie trochę ponad połowę ceny?
    > Rozumiem, że nabywca się zawiódł, ale na Boga, kto kupuje fon za tyle kasy w
    > ciemno?
    > No, chyba że kasa na gwałt potrzebna, ale po co było się rzucać na taki fon?
    > Jeszcze jakby brany był u opka za niewielką sumę (przy wysokim abo) to bym

    Powiedział to człowiek który kupił córce telefon za 1800 pln za dobre wyniki w nauce

    --
    Android Usenet Reader
    http://android.newsgroupstats.hk

  • 15. Data: 2012-06-25 00:32:45
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    > Powiedział to człowiek który kupił córce telefon za 1800 pln za dobre
    > wyniki w nauce

    Przeczytaj uważnie pierwsze zdanie i wróć.

  • 16. Data: 2012-06-25 01:55:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Jun 2012 23:46:33 +0200, Tomek napisał(a):

    > Kupiony w lutym za 3300, sprzedany na szybko do komisu za 1500, komis sprzedaje
    > dalej nówkę klientowi za 2500, klient nosi 4 miesiące i sprzedaje za 1800.
    > Naturalny spadek ceny.

    A co zyskuje pierwszy klient ? 1500 zl plus spore raty ?
    Nie taniej bedzie w providencie ?

    J.

  • 17. Data: 2012-06-25 05:14:31
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Ludzie to dziwaki.

    trzeba miec nierowno pod sufitem zeby kupowac telefon nie tylko za 3300
    ale rowniez i za 1800. w dodatku dziecku.

  • 18. Data: 2012-06-25 06:25:15
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    marcin <l...@k...cwo> wrote:

    > trzeba miec nierowno pod sufitem zeby kupowac telefon nie tylko za 3300
    > ale rowniez i za 1800. w dodatku dziecku.

    Ej, ale dziecko samo sobie tą kasę uzbierało.

    --
    Gof

  • 19. Data: 2012-06-25 07:12:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 00:11:13 +0200, JoteR napisał(a):

    > No to przestań szukać racjonalnego wytłumaczenia. Daremny trud.

    Czekaj czekaj ... ja rozumiem ze chec kupienia moze byc tak silna ze cena
    nie gra roli, ale czemu sprzedaje ?

    pomacal i juz wiecej zadnego ajfona nie chce ?

    J.

  • 20. Data: 2012-06-25 07:12:56
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 25 Jun 2012 04:25:15 +0000 (UTC), Adam Wysocki wrote:

    > Ej, ale dziecko samo sobie tą kasę uzbierało.

    Moze ten za 3300 też uczciwie uciułał?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns