  • 11. Data: 2011-05-22 11:56:03
    Temat: Re: Co dolega getzowi?
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    news:slrnitgb17.mrt.joshua@tau.ceti.pl...
    > Dnia 21 May 2011 17:28:06 GMT, to napisał(a):
    >>
    > Czyli póki co pozostaje "żyć z tym". :(

    do czasu az nie wypalisz gniazd zaworowych...

    --
    Picasso

  • 12. Data: 2011-05-22 13:06:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Płaszczyca

    > A co Jacek napisał na początku?

    "Zresztą auto jeździ normalnie (czyli słabo jak zwykle ;)"

    Gdyby na jednym cylindrze było tak mało paliwa, że sumarycznie sonda
    widziałaby tak ubogą mieszankę, żeby wywalić błędy, to raczej byłby tam
    stały (albo chociaż częsty) problem z zapłonem.

  • 13. Data: 2011-05-23 09:42:13
    Od: "MiKhau" <J...@w...pl>

    Cześć

    > Pacjent to ok. 8letni Hyundai Getz, silnik 1.3 bodajże 75KM.

    ...twierdzi coś o ubogiej mieszance paliwa -

    Czyli jedź do kumatych mechanikow, sprawdzą sondę lambda - oraz koniecznie
    częstą przypadłość Getzów udającą awarię sondy - pęknięty, ułamany ,
    przedmuchujący - łącznik elastyczny wydechu.
    Niekumaty trzy razy wymieniał sondę lambda a Chceck sie pojawiał nadal.
    Kumaty wymienił/zaspawał dziurkę w.w. łącznika za stówkę i sprawa była
    zamknieta.

    Kumaty znał Getze, wiedział gdzie i czego szukać.

    powodzenia
    MH

  • 14. Data: 2011-05-23 10:41:10
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Przedmuchany (nieszczelny) łącznik elastyczny wydechu. Element do wymiany.
    --
    Jackare

  • 15. Data: 2011-05-25 10:19:14
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    to wrote:
    > begin Jacek Osiecki

    > Popytaj na forach marki/modelu. Może Ci polecą jakiś sensowny warsztat w
    > Twojej okolicy.

    > Czy ja wiem? W miarę sensowny mechanik Ci to wszystko szybko posprawdza.
    > A, jeszcze możesz mieć gdzieś nieszczelność w dolocie.

    W wydechu (powyżej lub w okolicach sond) takoż.

    pzdr
    \SK