  • 1. Data: 2011-05-20 23:40:29
    Temat: maluch dio miasta - Dlaczego nie nowa Kia Picanto ?
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Witam,

    Szukałem ostatnio małego autka z automatyczną
    (lub zautomatyzowaną) skrzynią biegów.
    Chodzi o drugie autko, wyłącznie do jazdy w mieście,
    dojazdy do pracy. Ma maksymalnie mało palić :) do 5l.

    Niestety producenci nie rozpieszczają automatami...
    i wyboru dużego nie ma. Więc stwierdziłem, że może być
    małe z manualną skrzynią biegów o ile tylko sprzęgło będzie
    chodzić bardzo lekko (żeby ulżyć lewej nodze w korkach).

    Obejrzałem trojaczki (Aygo,C1,107)... ale w środku straszna,
    bieda, straszy goła blacha na drzwiach...

    Jest trochę małych maluchów: i10, Alto... (parę innych) i właśnie
    nowa Kia Picanto (za plus już jakiekolwiek wyposażenie w standardzie
    ... np 6 poduszek powietrznych)... na razie chyba mój faworyt.

    Generalnie - małe, do 40.000zł ma palić znikome ilości
    paliwa... z wyposażenia to chociaż niech ma elektryczne szyby
    z przodu ;) i z lekko chodzącym sprzęgłem ... waga autka do ok 900kg.
    (im mniej tym lepiej, bo małe spalanie jest jednak priorytetem)

    Macie jakiś swoich faworytów ?

    Pozdrawiam,
    Aleksander.

  • 2. Data: 2011-05-20 23:56:10
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
> [...]
    > z przodu ;) i z lekko chodzącym sprzęgłem ... waga autka do ok 900kg.
    > (im mniej tym lepiej, bo małe spalanie jest jednak priorytetem)

    Suzuki Alto reklamuje sie jako taki wlasnie malo palacy.
    Potem jest jeszcze Splash

    Tata Indica

    PZDr
    Adam