  • 11. Data: 2012-02-21 19:39:18
    Temat: Re: Co czyim jest?
    Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:i4s7k7te0i6sgtsm9ursgom0i6bh5ad62m@4ax.com...

    > http://www.krs-online.com.pl/polskie-sieci-cyfrowe-s
    p-z-o-o-krs-302825.html

    No i? Pokaż mi ich stronę www...

  • 12. Data: 2012-02-21 21:33:57
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał

    > Nie ma sie wiec co podniecac.

    Nic z tych rzeczy. Po prostu parę dni temu wymądrzałem się przed jednym
    takim, z pozoru niekumatym, klientem TP. Gdy doszło do P4, to stanęło na
    ChRL. Wcale mnie to nie dziwi a jedynie zastanawia, czy gość miał rację.

    --
    M.

  • 13. Data: 2012-02-22 12:34:28
    Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednym takim, z pozoru niekumatym, klientem TP. Gdy doszło do P4, to
    > stanęło na ChRL. Wcale mnie to nie dziwi a jedynie zastanawia, czy

    http://pl.wikipedia.org/wiki/P4
    Ja tu widzę udziały grekocypryjsko-islandzkie. Chiny dostarczają sprzęt
    hujaweja.

  • 14. Data: 2012-02-22 18:36:57
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-02-21 12:53, Maciek wrote:

    > Czyli jak to jest z P4? Chińczycy rzondzom?

    Germanos czy Björgólfsson to Chińczycy?
    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 15. Data: 2012-02-22 20:30:58
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 21 Feb 2012 20:39:18 +0100, "ciekawski typek"
    <c...@n...pl> wrote:

    >No i? Pokaż mi ich stronę www...

    A jest obowiązek "mania" strony www?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2012-02-22 22:21:14
    Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:h3kak715o4844icf2jj22pmae2a4lollgc@4ax.com...

    > A jest obowiązek "mania" strony www?

    Jak nie chcę się być uważanym za firmę krzak, a za poważną, to owszem
    jest.