  • 1. Data: 2012-02-17 18:41:05
    Temat: Aero2 BDI odbior w Warszawie
    Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl>

    Mam takie pytanie, jestem spoza stolicy, ale wkrótce wybieram się do
    Warszawy, więc mógłbym podskoczyć do punktu AERO2. Tylko czy tam od razu
    dostanę starter, czy to tylko miejsce w którym na żywo wypełnie
    formularz, a i tak trzeba tam przyjść po odbiór kiedy indziej?

  • 2. Data: 2012-02-17 19:03:44
    Temat: Re: Aero2 BDI odbior w Warszawie
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Użytkownik "ciekawski typek" <c...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dostanę starter, czy to tylko miejsce w którym na żywo wypełnie formularz,
    > a i tak trzeba tam przyjść po odbiór kiedy indziej?
    Na stronie Aero2 jest napisane:
    Zapraszamy do punktów dystrybucji, w których podczas jednej wizyty można
    złożyć Zamówienie na kartę SIM Aero2 BDI, wpłacić depozyt i wyjść z aktywną
    kartą SIM.
    http://aero2.pl/bdi.html

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 3. Data: 2012-02-17 19:05:32
    Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Z." <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zapraszamy do punktów dystrybucji, w których podczas jednej wizyty
    > można złożyć Zamówienie na kartę SIM Aero2 BDI, wpłacić depozyt i

    Tyle to wyczytałem, ale czy to wygląda równie pięknie w rzeczywistości i
    poza wypełnianiem formularza i wpłatą depozytu, nie różni się od zakupu
    startera u dowolnego operatora i załatwie to od ręki na 100%?

  • 4. Data: 2012-02-17 20:57:36
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    > Tyle to wyczytałem, ale czy to wygląda równie pięknie w rzeczywistości i
    > poza wypełnianiem formularza i wpłatą depozytu, nie różni się od zakupu
    > startera u dowolnego operatora i załatwie to od ręki na 100%?

    Ostatnio znajomy brał tą kartę i twierdzi, że rzeczywiście tak to wygląda.
    Musiał tylko w kolejce odstać ok. 40 minut.

  • 5. Data: 2012-02-17 22:12:48
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 17.02.2012 21:57, Iksinski pisze:

> [...]
    >
    > Ostatnio znajomy brał tą kartę i twierdzi, że rzeczywiście tak to
    > wygląda. Musiał tylko w kolejce odstać ok. 40 minut.

    tylko zadbaj jeszcze o modem, bo to nie jest taka banalna sprawa. chyba
    że chcesz wywalić 3 stówki na zalecany...

    ToMasz

  • 6. Data: 2012-02-18 00:32:46
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-02-17 23:12, ToMasz pisze:

    > tylko zadbaj jeszcze o modem, bo to nie jest taka banalna sprawa. chyba
    > że chcesz wywalić 3 stówki na zalecany...

    Do telefonu ta karta się nie nadaje? W telefonach też jest modem.
    Pytam, bo sama zamówilam, a modemu nie mam. Mam LAN i w domu używam.

    --
    animka

  • 7. Data: 2012-02-18 10:45:07
    Od: berloo <p...@w...berloo.ovh.org>

    18.02.2012 1:32 Animka <t...@w...pl> w wiadomości
    <news:jhmrjt$mmi$1@node2.news.atman.pl> napisał(a):

    > Do telefonu ta karta się nie nadaje? W telefonach też jest modem.
    > Pytam, bo sama zamówilam, a modemu nie mam. Mam LAN i w domu używam.

    Przede wszystkim modem musi pracować w paśmie 900 MHz, a takich modemów
    jest w Polsce nadal niedużo.

    --
    Mateusz Berlik

  • 8. Data: 2012-02-18 16:37:30
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2012-02-17 23:12, ToMasz pisze:
    > tylko zadbaj jeszcze o modem, bo to nie jest taka banalna sprawa. chyba że
    > chcesz wywalić 3 stówki na zalecany...

    Więcej informacji o Aero2
    http://jdtech.pl/aero2

  • 9. Data: 2012-02-18 18:45:10
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Do telefonu ta karta się nie nadaje? W telefonach też jest modem.
    > Pytam, bo sama zamówilam, a modemu nie mam. Mam LAN i w domu używam.

    Oczywiście że do telefonu się nadaje. do mojego napewno, do Twojego też
    wejdzie, ale niekoniecznie będzie działać.
    ToMasz

  • 10. Data: 2012-02-18 21:18:12
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-02-18 11:45, berloo pisze:

    > Przede wszystkim modem musi pracować w paśmie 900 MHz, a takich modemów
    > jest w Polsce nadal niedużo.

    http://aero2.pl/pdfs/Urzadzenia_telekomunikacyjne_v3
    .pdf

    --