  • 11. Data: 2010-11-03 21:08:51
    Temat: Re: Ciekawy sposób na polerowanie szyby w kasku
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:op.vll13bvibkkx24@attitude-adjust...
> [...]
    .htm
> [...]
    >
    > Ta, znalazłem ten test z rok temu, nudziło mi się w zimę więc wziąłem
    > szybkę od
    > starego kasku, co była strasznie porysowana, i spróbowałem, i jakoś NI
    > CHOLERA
    > mi nie chciały rysy znikać. Za to się powyginała.
    >
    > Podejrzewam, że jednak może istnieć różnica między pancernymi wizjerami
    > dla
    > minierów, co nie są utwardzane powierzchniowo, a relatywnie cienkimi
    > szybkami
    > do kasków motocyklowych, często utwardzanymi tak, żeby się nie rysowały.

    No to już wiemy, że sposób nie działa. Szkoda...

  • 12. Data: 2010-11-03 21:09:51
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "power_bit" <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:b91d3eed85c97f847d29ae5faade7ad5$1@grup
    y.scigacz.pl...
    > Twój piekarnik zeżrę więcej prądu niż ta szybka warta, i nic z tego nie
    > wyjdzie. Uznaje to za żart i już się nie podniecam ;)

    Policzyłem na spokojnie, że piekarnik zużyje maksymalnie 8 zł. (2kW przez
    1/3 czasu z 24 godzin).

  • 13. Data: 2010-11-04 07:03:12
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    On 3 Lis, 21:05, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote:

    > Podejrzewam, że jednak może istnieć różnica między pancernymi wizjerami dla
    > minierów, co nie są utwardzane powierzchniowo, a relatywnie cienkimi
    > szybkami

    Witam !
    Myślę, że główna jest to, ze nadal większość szybek do kasków jest
    robiona z tworzyw akrylowych (plexi) natomiast artykuł dotyczy
    poliwęglanów (np. Lexan), AFAIK szyby w myśliwcach to tez poliwęglan
    jakiś.

    P.S. Coraz więcej prawdziwych twardzieli na preclach, co się ekscytują
    szybko i potrafią upchnąć w zdanie więcej bluzg niż zawodowy żul na
    kacu.
    Nie chodzi tu konkretnie o power_bit - po prostu dawno nie pisałem, a
    czytam sporo i jest co raz gęściej. Z tego co pamiętam, to nie
    używanie wulgaryzmów jest (było) częścią netykiety usenetu.

    Pozdrawiam,
    Rafik aka DeLeTe + BMW K1100 RS - szybsze, bo czerwone.

  • 14. Data: 2010-11-04 13:58:44
    Od: Texen <f...@...dk>

    On 4 Lis, 08:03, "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl"
    <r...@g...com> wrote:

> [...]
    > robiona z tworzyw akrylowych (plexi) natomiast artykuł dotyczy
    > poliwęglanów (np. Lexan), AFAIK szyby w myśliwcach to tez poliwęglan

    tez mysle, ze to w tym drobnym 'szczegole' tkwi roznica
    nie wiem czy zauwazyliscie, ze metode opracowali pracownicy naukowi
    MIT, a nie pan Henio w garazu.

    jako ciekawostke podam, ze szybki w maskach p/gaz uzywanych obecnie w
    WP maja ciekawa ceche, taka ze rysy po jakims czasie znikaja

    --
    texen
    zr7 temp.