    From: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [Ciekawostka] SMSy z urodzinowego konkursu Plusa :)
    Date: Thu, 16 Dec 2010 22:47:40 +0100

    W dniu 2010-12-16 22:36, mkonst pisze:

    > Mnie przeraża inny aspekt tej sprawy. Skoro takie "konkursy" mnożą się jak
    > grzyby po deszczu to oznacza, że wielu ludzi jednak daje się na to nabrać, a
    > sądziłem że każda osoba mająca IQ wyższe niż pralka automatyczna będzie
    > takie okazje omijać z daleka. Nie dalej jak dzisiaj widziałem reklamę nowego
    > "konkursu" TVP, w którym jest 60 nagród po 1000 zł. Skoro jeden SMS kosztuje
    > 3 zł to 20000 SMS-ów pokrywa wartość nagród. A gdzie koszty reklamy, gdzie
    > zysk, gdzie haracz dla fiskusa? A skoro co chwila nowy "konkurs" znaczy
    > ludziska wysyłają SMS-y na potęgę.

    Jakieś 2 dni temu w tv, w Expresie Reporterów był reportaż na ten temet,
    tylko nie wiem o którą konkretnie grę chodziło. Poszli redaktorzy z
    kamerą do tego prezesika ( firma chyba jeden w jednym) i jeden z nich
    powiedział, że przyszedł po te 10 tysięcy, które wygrał. Ujawniono
    oszustwo, ale niestety prawa na to nie ma, bo taki gracz musi wejść na
    stronę internetową i przeczytać regulamin. I to jest taki haczyk dla
    naiwnych.

    --
    animka