  • 101. Data: 2011-11-01 18:35:20
    Temat: Re: Ciekawe czy Nokii uda sie spopularyzowac WP7
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <skrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Gdzie lezy zatem granica? Na 10zl ? 100zl?

    Se przejrzyj katalog i posprawdzaj.

    > Nic nie pisalem o *uruchamianiu* applikacji lecz o mozliwosci
    > DODAWANIA funkcji innych niz te dostepne z fabryki...

    No i DODANIE aplikacji do trabienia w JAVIE nie jest cool? Musi to byc
    aplikacja do trabienia z iMarketu?

    To jest operator a nie sklep, geniuszu.

  • 102. Data: 2011-11-01 18:36:32
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Szkoda że wyciąłeś obszerne uzasadnienie tej opinii...
    > Nie chodzi o żaden lans tylko praktyczność i oszczędność.
    > Nie potrzebne mi dwa urządzenia z LCD i GPSem skoro
    > jeden może z powodzeniem pełnić funkcję obu.

    I co ci jeszcze ten telefon ma zastąpić dzięki aplikacjom? Wibrator?

    > Nie zrozumiałeś aluzji. Sam używasz urządzeń wielofunkcyjnych
    > i Twój telefon jest jednocześnie urządzeniem do pisania smsów
    > i urządzeniem do robienia zdjęć czy urządzeniem typu PDA
    > a przecież wiesz, że każde z tych funkcji to tylko namiastka, nie?
    > I prawdziwy PDA byłby lepszy od tej Twojej wielofunkcyjnej namiastki.

    "Prawdziwy PDA"? Sprzedają jeszcze takie?
    Nie, oszołomie, ja nie twierdzę że mi telefon zastępuje na ten przykład
    prawdziwy aparat fotograficzny. Ani że telefon bez aparatu i pilota nie może
    być smartfonem.

    > Której definicji? Nie przytoczyłeś żadnej...

    Masz na wiki - nawet Alex się na nią powoływał. Zanim ją przeczytał.

    > Poza tym te funkcje budzika ma nawet Nokia Classic.

    No i?

    > To, że pewnych programów TV nie rozumiesz,

    W programach nie ma nic do rozumienia. Zagadką jest jak ludzie mogą na nie
    patrzeć.

    > Bo mało kto wie że taka funkcja w ogóle może istnieć...

    Bo nikt nie kupuje telefonu by z nim siedzieć przed telewizorem. A w drodze
    nikomu pilot do pudła nie potrzebny. Ty chyba nie wiesz po co telefony
    komórkowe stworzono.

    > Ale przyjdzie taki czas że będą o to ludzie pytać :-)

    Jacy? Siedzący przed telewizorem ajfoniarze?

    > Jesteś chory.

    Ja jestem? To ty myślałeś, że cię ajfon uczyni oryginalnym. Tylko że zamiast
    nim szpanować na mieście to siedzisz przed telewizorem - lolada.

    > Zabawne jest jak Cię irytuje otaczający Cię świat...

    Psycholog to z ciebie marny. Konsument za to wzorowy.

    > Czy dla Ciebie jest równość pomiędzy TV a TVN?
    > Prezentujesz dosyć ograniczone podejście do zagadnienia...

    A ty co? Myślisz, że programy na Discovery są mądre? 10 lat temu może
    jeszcze były.

    > Wymowna cisza? :-)) Jesteś bardzo przewidywalny.

    Przeoczyłem ten fragment pośród twoich bredni. W październiku czytałem
    Samolubny Gen. Czemu od razu gieroj?

    > Tak, wystarczy,

    Do lansu.

    > A czemu niby się nie nadaje?

    Bo męczy oko.

    > Jasne :-))) Już sprawdziłeś znaczenie tego trudnego, obcego słowa?

    Jak słonice. Nadal utrzymujesz, że pilot do telewizoru to istotna funkcja
    telefonu, bez której nie wolno go sprzedać jako smartfon?

    > Ile tych internetów znasz?

    Mnóstwo.

    > Oj tak, tak...

    Bynajmniej.

  • 103. Data: 2011-11-01 18:40:38
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Mówimy o dzisiejszych czasach, ciamajdo :-)

    W dzisiejszych czasach wszystkie telefony oprócz tych specjalnych
    geriatrycznych mają możliwość instalowania aplikacji.

    > Jaką nową funkcjonalność dostanę w telefonie ściągając
    > aplikację w Java?

    Jakąkolwiek. Np. trąbienia.

    > Nie rozumiesz chyba co to znaczy nowe
    > zastosowanie urządzenia jako np. komputer do śledzenia
    > treningów na rowerze w porównaniu do ściągnięcia
    > jeszcze jednej wersji Tetrisa w Java...

    A myslisz, że w Javie nie da się napisać aplikacji do śledzenia cyklistów?

  • 104. Data: 2011-11-01 20:56:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <skrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > To jest operator a nie sklep, geniuszu.

    Ten operator ma swoje sklepy, geniuszu. Tak jak Orange czy Plus.
    Na dodatek rózne sklepy z elektronika, np. BestBuy, sprzedaja te
    telefony, wlasnie z kontraktem/abonamentem AT&T.

  • 105. Data: 2011-11-01 20:57:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > A myslisz, że w Javie nie da się napisać aplikacji do śledzenia cyklistów?

    Pokaż mi przykład takiej...

  • 106. Data: 2011-11-01 21:10:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > I co ci jeszcze ten telefon ma zastąpić dzięki aplikacjom?
    > Wibrator?

    Nie używam...

    A co do pytania - właśnie na tym urok cały smarfone z dobrym
    systemem operacyjnym polega że ja jeszcze dziś nie wiem co
    mi może się przydać jutro... Wiem, że na mój system operacyjny
    każdy producent chętnie wypuści wersję swojej aplikacji, tak
    samo jak na Androida. A MeeGo nie ma przyszłości.

    > "Prawdziwy PDA"? Sprzedają jeszcze takie?

    Jasne. Jak chcesz mogę Ci taki sprzedać.
    Chcesz? Czy wolisz swoją namiastkę, w swoim wielofunkcyjnym
    urządzeniu co to może wszystko czyli nie robi nic porządnie :-))))

    > Nie, oszołomie, ja nie twierdzę że mi telefon zastępuje na ten przykład
    > prawdziwy aparat fotograficzny. Ani że telefon bez aparatu i pilota nie
    > może być smartfonem.

    Ciekawe czy inni użytkownicy podzielają Twoje zdanie i kupiliby
    dziś smartfona bez aparatu foto... Myślę że nie masz racji i aparat
    foto jest jednym z kluczowych zastosowań dziś smartfonów...

    > W programach nie ma nic do rozumienia.
    > Zagadką jest jak ludzie mogą na nie patrzeć.

    Może masz zwichrowane zdanie bo dla Ciebie TV=TVN?
    Wiesz, ze są jeszcze inne kanały niż TVN?

    > Bo nikt nie kupuje telefonu by z nim siedzieć przed telewizorem. A w
    > drodze nikomu pilot do pudła nie potrzebny. Ty chyba nie wiesz po co
    > telefony komórkowe stworzono.

    Jak to po co? Po to aby grać w Angry Birds...

    > Jacy? Siedzący przed telewizorem ajfoniarze?

    Smartfoniarze :-)

    > Ja jestem? To ty myślałeś, że cię ajfon uczyni oryginalnym. Tylko że
    > zamiast nim szpanować na mieście to siedzisz przed telewizorem - lolada.

    ??? Znowu masz jakieś urojenia... Ty lepiej łykaj te pigułki od lekarza, co?

    > Psycholog to z ciebie marny. Konsument za to wzorowy.

    Ale to Ty jesteś sfrustrowanym biedakiem, nie ja...

    > A ty co? Myślisz, że programy na Discovery są mądre?
    > 10 lat temu może jeszcze były.

    Nie tylko TVN? Discovery - no proszę... już jakiś postęp.
    Co jeszcze znasz? Dociera do Ciebie np. PBS Nature? Albo NOVA?

    A oprócz telewizji to zdajesz sobie sprawę że pilot do TV może
    się sprawdzić w roli sterowania telewizorem pracującym jako
    monitor do komputera? Czy nie wpadło Ci to do głowy?
    Mało tego, jest na iPhone4 program który w połaczeniu
    z małym darmowym serwerem na pececie potrafi sterować
    pecetowym kursorem myszki, bez używania myszki oczywiście :-)
    Bardzo się to mi przydaje do sterowania pecetem pełniącym
    rolę kina domowego i odtwarzającym streaming z internetu...

    > Przeoczyłem ten fragment pośród twoich bredni.
    > W październiku czytałem Samolubny Gen. Czemu od razu gieroj?

    No bo szafujesz tak tym czytaniem książek - ciekaw byłem co
    czytałeś... Cały miesiac tylko jedna mała książeczka? Cienko...
    Może za dużo TVN oglądasz i nie masz czasu? ;-)

    > Do lansu.

    Może w Polsce jeszcze ktoś iPhone4 do lansu używa...
    Ale ja mieszkam w USA i tu te telefony są bardzo popularne
    i na nikim już większego wrażenia nie robią.

    > Bo męczy oko.

    'Nook' ma podobny ekran... ten pewnie się nadaje bo nie od Apple?

    > Jak słonice. Nadal utrzymujesz, że pilot do telewizoru to istotna funkcja
    > telefonu, bez której nie wolno go sprzedać jako smartfon?

    Dalej podtrzymujesz że "ewidentny" odnosi się do jakichś priorytetów?

    > Mnóstwo.

    Acha :-)

    > Bynajmniej.

    Zaspokój moją ciekawość - napisz mi proszę: ile masz lat?
    Innymi słowy - kiedy matura?

  • 107. Data: 2011-11-01 21:33:39
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Mało tego, jest na iPhone4 program który w połaczeniu
    > z małym darmowym serwerem na pececie potrafi sterować
    > pecetowym kursorem myszki, bez używania myszki oczywiście :-)

    A ty znowu odkrywasz Amerykę...
    Już przedpotopowe SE k750, k530, k770 etc. "od zawsze" miały wbudowaną taką
    funkcjonalność, i to bez żadnego "małego darmowego serwera" po stronie PC,
    bo chyba tylko iPhone nie rozumie standardu HID i potrzebuje dodatkowego
    tłumacza. Zapytałbym, czy te telefony też nazwiesz smartfonami, ale
    obiecałem nie karmić...

    JoteR

  • 108. Data: 2011-11-02 12:16:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:j8pojr$i45$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > dodatkowego tłumacza. Zapytałbym, czy te telefony też nazwiesz
    > smartfonami, ale obiecałem nie karmić...

    I jak się komunikowały te telefony SE z pecetem aby korzystać z HID??
    Mówisz może o kabelku USB ? :-) Bo ja mówię o wifi (LAN).
    I nie wiem jak mógłbym sobie wyobrazić pracę po LAN bez serwera...

  • 109. Data: 2011-11-02 17:03:46
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > I jak się komunikowały te telefony SE z pecetem aby korzystać z HID??
    > Mówisz może o kabelku USB ? :-)

    Obiecałem nie karmić, więc przeżuwaj sobie archiwum grupy albo wygooglane
    sznurki.

    JoteR

  • 110. Data: 2011-11-02 17:55:43
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Rabbit McCroolick <b...@w...pl> wrote:

    > No to poproszę jeszcze o odblokowanie bootloadera wszystkich modeli i będę
    > kontent...

    Skoro można wgrac zmodyfikowany system przy zablokowanym bootloaderze to w jakim
    celu go w ogóle odblokowywać?

    --
    gs